獨男免進 !錯就錯在獨?日本有網民在Twitter 上載了張新宿一間放題餐廳公告板嘅相,寫明除非同行者有女性,否則不歡迎「獨」男及全男班進入。咁爆,之後有成2萬個留言插爆間餐廳性別歧視,唔止,對獨男更是雪上加霜!

齋男唔准入!

呢間位於新宿歌舞伎町的「ConTERRAZZA 新宿」放題餐廳,唔畀「齋男」進入,雖然餐廳最後撤去公告板及解釋只係想營造一個女性安全用餐環境。

獨唔係最大罪,大食先係?

唔好話我小人之心,其實東京有唔少餐廳謝絕「獨」男探訪,更講到明是因為男人大食。阿珍個獨男朋友諗住去食新宿好出名嘅果物放題,點知阿職員話唔入得!原來,又係要求有女伴同行,又或等到5時後(價錢較貴)晚市放題才可參加。聽到這奇怪的規條也不禁問點解,開餐廳嘅日本友人好坦白,若男生來吃放題,胃口大,幾乎都要虧本,故此要限定需跟(應該)胃口較小的女生同行。這種偏見可能唔係太work 了, 日本近年的大胃王都是女生,小看女生的食量,好易得不償失,同埋打開門做生意,會唔會咁啊?!

 

食嘢鬧到女權!

重點是餐廳慳家手段,不過鬧鬧下,日本男網民好似有點反應過敏,將事件看成「# 女尊男卑」。有人話女性以「女權」之名霸道,生活上咩都要「女性專用」,下刪5,000字。女尊男卑/男尊女卑都sad嘅,阿珍就話,男女平等,大家齊齊有飯開就最happy啦!