見近排娛樂圈喜事重重,連我都想……講下有關旅行結婚。不少身邊好友都已結婚做幸福人妻,有兩位仲好有心思地搞 旅行主題婚禮 ,好有心思,今次就出賣朋友一次咁多啦!

機票喜帖|細微位傳神加分

睇娛樂版見到楊怡、羅仲謙的機票喜帖,想當年好友Maggie都已經用咗呢個idea,設計更細緻傳神,我收到都覺得相當驚喜!兩公婆都係喜歡去旅行的人,不時周遊列國,呢張機票勁啱佢哋style,而且detail位做到足,boarding pass有齊flight no.同boarding time,後面仲二次創作oneworld同Asia Miles logos,特別有親切感!

航空布置 |《衝上雲霄》好呃like

空姐好友L的婚禮布置同樣勁,佢老公都係空少,所以成個婚禮都以飛行做主題,勁有《衝上雲霄》feel!有自家設計的飛翼logo、飛機icon、制服紙板人等等,最最最靚的,係《瞬間看地球》背景,有齊悉尼巴黎倫敦羅馬著名景點,一秒時空穿越歐洲,全部都係兩人拍拖去過的地方,sweet爆全場,真係好想立即飛過去!

至於真係去外地行禮,我都參加過幾次,係咪去咩地方、新人全包?下回分解啦!