1. 閘口的兩種乘客

當飛機宣布Boarding 時, 你會發現有人會立刻衝去排隊上機. 另外一種就是坐在旁, 氣定神閒的說, 慢慢來吧, 那麼多人在排

2. 要霸手提行李位的乘客

通常要趕住上機的乘客為的都想霸好令位, 費事個行李又要放係吾係自己坐位上的地方.

3. 沒有網絡會死的人

宜家出外旅行, 就是要有效率. 係香港已經可買到在當地可上網的sim card

在飛機上, 他們已經入左張卡, set 好個settings , 然後架機一到, 吾理三七二十一, 就開流動數據, 跟住就講句, yes ! 搞點, 上到網!

4.未適應坐飛機的小朋友

通常飛機上升或降落時, 大家的耳可能會感到少少痛. 如果飛機上有一些小童, 通常這個時候也會聽到大大的喊聲!! 媽媽這個時候會用盡所有辦法, 盡快令小朋友笑返吾再喊

5.講野大聲的乘客

通常都會發生係跟團的朋友又或者係分開坐的朋友們, 無論坐隔左幾多個位, 都要大大聲咁講!

6.趕住落機的乘客

無論是去或是回程, 當飛機啱啱到地面, 扣上安全帶的標誌還在亮著時, 己經解開個安全扣, 跟住開流動數據, 飛機一停, 立刻拎手提行李, 馬上走人.

Tags :