去旅行, 認識到新朋友時, 當然會問what’s your name ? 好啦, 每次講完自己個英文名之後, 好多人都會之後都會問多幾條問題, 而呢啲問題我從來都冇唸過….

通常佢地都會問:

1: 呢個係咪你真名?

點解你會用英文名?

2: 點解你要改呢個英文名?

3: 咁你中文名係咩?

其實唸係又真係幾搞笑, 係香港, 我唸除左係中學之前的時期, 我地介紹自己時會講全名之外, 基本上一去到大專或大學之後, 大家都只係講自己個英文名又或都簡稱…由尤出黎做野, 可能你係公司做左幾年野, 都吾會知道你同事全名. 我地個全名, 好似只係比一啲好熟你又或者同你關係好好嘅人先會知道. 但其實就算知道你全名, 有人無啦啦叫你個全名, 通常好多人都係吾中意. 我地個名, 就好似係一個袐密咁吾比得人知.

同時, 你地又有冇唸過自己個英文名點黎? 阿爸阿媽幫你改? 而有一啲名, 其實外國人又會覺得好奇怪, 例如 , Apple, Candy, 呢啲名吾知點解係我地亞洲人先會用. 大家如果改一啲係聖經故事入面人物的角色, 大家可能要小心留意返佢地的意思.

旅行, 總會有一啲平時我地覺得好正常的事, 但係外地人眼中可能會有啲疑惑.. 但當佢地問嘅時候, 有時連我都答吾到….大家得閒也可以思考下呢個問題

大家快啲去我facebook page 比個like 我!!

你們的支持, 是我繼續寫文的動力!

自由人背包記

https://www.facebook.com/freedombackpack