續上一篇gea弘大巷仔, 新手寫BLOG, 好多甩漏~~請見諒

上一篇提到gea杯仔牛排~~其實唔只牛排,仲有漢堡排、魷魚等….
基本上係…..上面牛排、下面野飲(有汽水、茶同啤酒任君選擇, 啤酒係貴1000won)
其實感覺就似我地海洋公園小食亭買gea可樂配薯條or薯寶咁(如果冇記錯的話~哈哈哈)
Road steak佢有單買 & combo, 但價錢差唔遠, combo係 +1000won多杯野飲or +2000won多杯啤酒(價錢比原價平1000won)
佢gea牛排已切粒, 所以可以一邊行一邊食, 你又可以企係Road Steak門口食……感覺好有香港特色

其實佢份量唔多, 但口感味道都ok, 個價錢我覺得有少少少貴, 但值得一次, 食個潮流同新鮮感!!!
另一個燈泡飲料, 我果日去到未開, 可能太早掛…..所以未有機會試到
但我諗應該同市面上的果汁差不多掛, 不過多左個gimmick橙泡, 值唔值得試就見仁見智啦……

弘大9號出口
大約星星位置

Road Steak 門口

可參考價錢, 有埋英文, 唔驚唔識

實物幾大杯下~~~

賣相其實幾ok下