facebook fanpage: https://www.facebook.com/a.life.traveler

第三次玩台北。同好多香港人一樣,台北好多出名既小食可能都已經食過。今次旅程有個開心大發現,原來一D細既唔出名既夜市,野食唔一定同大夜市一樣。今次住既酒店係雙連站,咁岩就位於距離寧夏夜市10分鐘既路程。呢個夜市主要都係食,冇衣履賣架,檔口唔算太多,大約50個左右,非油炸類既野食比較多,適合唔受得既媽媽。 「捐窿捐罅」, 唔再只係食柯仔煎同麵線。士林夜市雖然去得太多有點爛,但係佢款式選擇多所以都仍然係我每次必去既地點。計我話,唔好成日再食旅遊書介紹個D野,有時心血來潮碰碰運氣,滋味在心頭。

上引水產今次冇介紹,由於同行既家母唔太喜歡生魚味,所以冇番兜。如果想知多D既朋友可以睇睇我之前既片集 – 台北增磅行 :)

街邊小檔係我至愛,喜歡佢賣既食物夠真夠正宗夠平,每次都會有驚喜/嚇。 [可憐] 位置: 捷運雙連站2號出口轉右即可見

[左起] 福州丸湯NTD35 四神湯NTD45 肉粽NTD40

D 汁係甜架!! 仲有好多餡料

爆丸

四神湯呢個咁神秘既名引起我既興趣,叫左之後先知原來係豬腸湯, 主要有蓮子、芡實、薏仁、當歸, 傳統藥膳既一種。根據WIKI, “「四神」可以治療消化不良、容易拉肚子,能吃不長肉、長不胖的人,且價格大眾,是瘦人增肥食療佳品。加入豬肚一起煲,更有幫助消化之效。” 我自己飲既時候飲到D中國酒味,食落比睇落好食。意外喜歡了!

睇佢好似好UP DUP咁,其實真人不露相,佢就係香港好多分店既” 四海遊龍” [呵呵]

MY SUPPER MOMENT : 好肥!!! 不過NTD39有兩整粒既溫泉蛋我真係忍唔住唔買!

適逢JACK SKELLINGTON 20歲生日,呢個麵包實在太CUTE啦!!

台北101 地下

行行下又肚仔餓,見到D甜品好似好正。

呢份湯圓不得了,大大粒,花生料澎湃!

位於西門町既呢間蛋包飯店,其實冇咩太特別,價位大約係HKD40-60。地址: 108台灣台北市萬華區成都路15號 (捷運6號出口)

D飯落左好多茄汁,偏甜,但冇TOMATO味… 不過見佢咁給力咁大份,原諒你啦。

係雙連站同中山站之間既寧夏夜市,賣既野唔同士林夜市既野食,比較多非油炸類既食物選擇。岩哂我阿媽! [挖鼻孔]

好喜歡呢一餐,係夜市入面D小檔仔,一般D年輕男女都好喜歡係度食小小野就一餐。呢一餐加埋都係HKD30左右,抵到爛! 有滷肉飯、雞肉飯、炒菜同滷豆腐。[嘻嘻]

冬瓜茶

呢一間野特別多人排隊….

如果想知道呢個咁多人排既芋餅好唔好食,睇片啦… 太多意見~[閉嘴]

平溪出哂名既故事香腸,名改得好浪漫,無論放咩料,其實都係一條烤香腸。..

平溪 – 深入老街既話你就會搵到呢間隱世芋圓店。

NTD50一碗,好大碗,紅豆沙甜味恰到好處,天氣凍既時候食一碗實在太美好了!!!

熟悉的地方 — 又黎士林夜市

好喜歡吃既高雄肉圓,嫩滑既質感就好似好軟滑既腸粉。NTD40

友情客串的拉麵: NTD190 一碗 – 雞骨湯底,清新不膩。

友情客串的拉麵: NTD190 一碗 — 牛骨湯底,味道濃左DD,好似牛油既味道~

係瑞芳有個唔錯既小食,叫龍鳳腿。細細一條仔,但味道不錯!!! 好多明星都有幫襯~

WIKIPEDIA: “今龍鳳腿為靠海之台灣台北縣瑞芳及宜蘭縣之特產。今販賣者多以大量高麗菜、紅蘿蔔碎丁來取代及減少魚漿用量,並加胡椒八角等中藥調味,除此,大小則捏成小雞腿狀。另外,在售價上則約新台幣十元至廿元。”