[Happy Valentine’s Day]

facebook fanpage:
Life Traveler [生命就是一趟旅行]
https://www.facebook.com/a.life.traveler

情人節獻禮: 廣州也如此浪漫

如果你唔知道情人節個Weekend去邊好,不妨可以考慮下三日兩夜短線玩廣州。廣州已經唔係我地以前既年代,而已經變得好行好食好玩好睇,舒服過深圳好多。一程短短兩小時左右既火車,由紅磡出發,轉眼間就到達目的地 – 廣州東站。廣州非常現代化,但同時係呢小小個省份又會搵到舊街及殖民地既風土人情。廣州係新舊發達與古老之間交替既見證,即使係內地地方,但好多時候都仲有用繁體字,仲有一口好悅耳既廣東話,真係好似番左老家咁。

就係係剛過去左既聖誕節,我同男朋友仔兩小口上左廣州玩左三日兩夜,住得好舒服,大陸既酒店一般就係勝在新冇咩人又比較平房又大,所以好多時候我都番大陸休息Break一Break。至於食既方面,因為大家同為廣東人,所以香港人一定岩食廣州既美食。係深圳你會感覺到平,但冇咩誠意。係廣州,你會感覺到佢地對於美食既熱誠。:-) (E.G. 銀記腸粉、南信、陶陶居都係推介!) 行既方面,強烈推介紅專廠同沙面呢兩個影相發燒友既天堂,一景一物都有特色,一D都唔會令你失望。

廣州,原來係咁靚咁舒服,真係小妹見識少。

: ) 去片。(片中時間: 2013年12月聖誕後)

多謝

柔和的早上。廣州原來已經這麼美

小明上廣州,搭港鐵樂悠悠。
小明問阿媽,買mug野俾親戚好友?

又來碰到有趣的事情,原來今天是六號線的首日通車,看到那麼多記者和鐵馬才驚覺。繼上次台北碰到新捷運線的首日通車,今次情況雷同,真是巧合!

住好酒店真係人生一大樂事。

從酒店外遠眺

好好味! :)

陳添記 – 魚皮小食非常出名,唔錯唔錯!

呢個腸粉都好滑好爽口

飲茶好地方

榴槤酥

巨大蝦餃,但皮都好厚..

– 沙面 –

龍友集中地

香港人指定動作

銀記腸粉,食腸粉食到飽。

紅專廠 – 藝術展覽區

Tags :