旅行就是遇過很多,但又同時錯過很多。

早前「星星」熱,大家都會好想飛去韓國去「星星」拍攝過嘅場地感受一下男女主角嘅浪漫情節。
哈! 今次我倒番轉,去完一個地方,先發現原來呢個去過嘅地方係一部英國浪漫喜劇電影嘅重要拍攝地,呢個地方叫Notting Hill,而呢部戲亦都係叫Notting Hill ,於是就重溫左呢一部1999年上映,係英國電影史上最賣座既影片。

呢個係戲中cap 嘅相片

女主角係荷里活巨星,而男主角係書店嘅店主,佢地就係呢間travel book shop相遇了……

去完一個地方再睇番相關地嘅情節,諗嘅係遇過的同錯過的。

遇過的Portobello路,當中藍色嘅係咪同戲中嘅書店都有幾分相似呢!

旅行就係純粹將走過嘅地方拍下來,因為靚,所以有印象XD
呢個地方就係男主角後悔拒絕女主角後,追上去時,車停下來嘅地方,電影中雖然只有1秒,但好表達到女主角嘅身份地位。

錯過了男女主角偷偷走進嘅花園,當中有一大片草地,然後有張長椅,刻上其他戀人嘅名字,女主角有感而發: 「Some people spend a whole life together…」 哈! 不過唔知係邊呢!
而呢個係High Street嘅 Kensington Palace,都有d 戲中花園嘅感覺架。

還錯過了戲中提及嘅大型市集, 流行紋身, 奇怪裝扮嘅女人……

哈! 始終係15年前嘅戲,現實都應該改變了吧!
現在遇到嘅係有特色嘅賣舊物商店……

仲有賣潮物商店!

呢d 係咪同香港d 街道名手信好似呢XD

有時候,錯過了然後又會相遇……
1999年我錯過了呢部電影,2014年走過Notting Hill,於是同呢部電影相遇了。

導演揀Notting Hill做拍攝地點係因為佢曾經住過,亦都好了解呢個地方。

唔同地方背後有唔同嘅故事,總有唔同嘅情意結,唔知我地又會留下點樣嘅故事呢?