遇到靈異事件固然恐怖,尤其係 旅行時撞鬼 ,人生路不熟,喺一個陌生環境見鬼就更加攞命……

呢件事發生喺我同女朋友去 澳洲 工作假期 期間,當時同佢為咗份農場工,由市區坐八個鐘頭火車到達目的地,一個叫 Mildura 嘅農業小鎮。

工頭安排咗我同女朋友去一個大型杏仁農場工作,先畀大家了解個杏仁農場有幾大。進入農場後,開車時速約 50km,沿住大路一直行,泥路兩旁種滿密密麻麻嘅杏仁樹,由入口去到農場盡頭,需要約 15 分鐘時間。

每日,都會有 30 個背包客浩浩蕩蕩咁嚟農場返工,而工頭亦幫各員工安排咗農場周邊嘅住宅,收番你租金……
冇錯啊~工頭就係喺你嘅薪金度抽佣、賺你住宅租金、可以隨時叫你唔使返工,佢走數欠薪,人間蒸發你都冇仇報嘅吸血大魔王(有興趣再講)!

而我同女朋友就被安排咗喺上圖嗰間屋度住,一屋 12 人,每間房瞓 4 個,當我第一眼望見呢間屋,已經同女朋友講:
「呢間屋睇外表就知一定有鬼啦……」
「你咪嚇我啦!要喺度住幾個月呀!」
「外殼殘舊啫!希望入面裝修好少少啦……」我安慰自己。

可惜,間屋嘅內部情況,比起外表睇更加惡劣,周地都係沙,浴室又濕又多頭髮,雪櫃腥臭,廚房仲有陣油味。但冇辦法,為咗份工,都要硬住頭皮咁住。

不過,住咗一排先發現,間屋污糟其實都唔係太大問題……
最大問題係,真係被我講中,間屋有鬼!

話說女朋友幾乎每晚半夜都會去廁所,但佢又驚,所以一定會拍醒我陪佢去。間屋嘅構圖大約係,一個正方形飯廳,開放式廚房,轉入走廊就係廁所、浴室、睡房……

而當我喺廁所門外走廊等緊嘅時候,經常都會見到飯廳有隻手好快咁伸出嚟又縮番入去,我試過膽粗粗行出廳睇下,但見唔到任何嘢。因為呢間屋起碼要住幾個月,為免嚇親女朋友,我冇將呢件事話佢知,呢段期間,我起碼見過呢隻怪手 5~6 次。

幾個月後,因為杏仁季節已過,我同女朋友離開 Mildura,揸車去另一個地方繼續搵工。喺一個風和日麗嘅下午,女朋友心情歡愉咁喺架車度唱緊歌,我就打算以一個輕鬆心情同佢講番呢件事……

「Yo~你知唔知呢~其實之前住嗰間屋有鬼~」
「係啦!我都覺得係啊!」
「所以你諗下,我一個人喺門外面係幾恐怖嘅一件事。」

當我想講怪手伸出伸入件事畀女朋友聽之際,佢突然間講咗句…..

女朋友:「你喺外面恐怖?我自己一個喺廁所入面仲恐怖啊!不過費事嚇親你,所以一直唔講你知咋!我有幾次去廁所,都聽到有人喺外面敲牆啊!」

我聽完佢咁講,當場橙軀一震……

到最後,我都冇將怪手事件講出嚟,默默咁承受住呢份雙重恐怖……

專頁:http://www.facebook.com/BlueGodZi
Ig:BlueGodZi