夏天來到尾聲,最可以代表夏天的向日葵(太陽花)花期亦都接近完結!單是講韓國,連首爾市內最有名的賞花勝地--天空公園,都已經冇花可以睇。想趕睇花尾班車,都仲有 濟州向日葵 !去開當地旅行的,記住把金京淑向日葵農場放入行程之中!

花期到11月!

一落車已經見到太陽花喇!雖然花田面積不算大,約有4個足球場大小,不過免費入場,農場主人仲准許訪客走入花田任影,想影呃like相真心冇難度。問過農場主人,由播種到開花需時逾個半月,開花兩星期後便會剪走。不過她在不同期間、分批於六片花田裁種,所以每年7月至11月都有機會睇到。

扭晒計!千個太陽花的後蕊

出發前港女做足功課,睇準場內最靚打卡位就是天橋前後的花田,計好花期打算由橋位高炒澎湃花海的盛況,不過獨獨計漏花朵扭計,面向太陽搵個背脊「得」住我!唔理照影,影唔到高炒靚相,走入花田影,其實一樣咁震撼!田內食用、觀賞的品種都有,最大的巨無霸太陽花棵棵有人咁高,花朵直徑比手掌更要大!

講番交通方法,睇這個 濟州向日葵 ,我是包車一天前往的,所以由濟州市坐30分鐘車程就到,相當方便!如果沒有包車,建議坐的士去啦,離開時,再請農場主人致電預約的士離開便可。我個人不太建議坐巴士,因為下車之後都要走一大段路。

 

info

김경숙 해바라기농장  金京淑向日葵農場
地址:제주특별자치도 제주시 회천동 391(濟州道濟州市 回泉洞391)
營業時間:每日7:00am-日落
電話:從缺
前往方法:從濟州市外巴士站搭乘 710、720、730號市外巴士,於 환경시설관리 사무소(環境設施管理事務所)站下車步行約30分鐘
備註:建議乘的士前往,由濟州市出發約需₩15,000/HK$102