出名勁迫的大三巴除了有N支自拍棍揮來揮去,近日有一批兔兔萌攻!查實係英記餅家慶祝88周年,於大三巴牌坊前的耶穌會紀念廣場走廊設置12隻大兔燈,賀一賀中秋。女生要美拍!我立即搵下有咩影相靚位,心得是:日頭要行上走廊自拍影大頭,約7時天未黑齊就影大環境,更可影到好似「幾米」插畫咁!

採訪:


 攝影:Chi

日間必影(一):兔仔+坐上欄階

行上耶穌會紀念廣場走廊,最頭及尾那個拱形位置,由於接駁階級,輕易坐到上去欄階影相,當然要夠-嬌-小~

日間必影(二):兔仔+拱形+大三巴

日間必影(三):一排兔仔

黃昏必影(一):幾米月亮忘記了!

兔兔每天下午5時著燈,千萬不要等到太夜,大約6時半至7時,天未黑齊,燈又亮了,絕對是最佳時機,還可以影到幾米feel,嗚嗚~不過要小心選兔仔顏色,唔係就會變女鬼樣!

錯誤示範!

正確示範!

黃昏必影(二):大三巴+閃閃兔

兔仔燈資料

日期:即日至10月7日
地點:澳門大三巴耶穌會紀念廣場2號
交通:從外港碼頭乘3、3A、10、10A至新馬路再步行1分鐘
網址:www.yengkee.com.mo

即睇其他報道:

前往澳門有哪些交通方法?

可以選以金巴港澳快線金光飛航噴射飛航,即睇澳門交通2023懶人包。到達澳門後,則可坐輕軌氹仔線,途經碼頭、機場、多間酒店及主要旅遊區,澳門自由行時交通更加方便!即刻了解一下車站地點及列車設計等資訊。而澳門酒店由設計到設施都非常出色,GOtrip編輯整合澳門近年新開酒店情報,大家可Bookmark定,即睇:澳門酒店推介

有什麼澳門好去處?

澳門有不少新設施及全新好去處,其中澳門賭場必去景點食買玩介紹,玩轉澳門!然而,澳門美食眾多,除了豬扒包,也可到各大酒店享用自助餐及打卡必去的陽台Cafe當半日文青。