無印 良品是不少港人愛用的品牌,皆因它簡潔的風格,而且設計又貼近生活細節,夠晒「user-friendly」!今次就同大家介紹 9 款好用又省位的 MUJI 旅行用品 !

撰文:GOtrip編輯部|圖片來源:MUJI官方網頁

01 | 旅行必需-便攜容器

去旅行就係要放鬆,唔想去程已經一袋二袋?無印不同設計、不同容量的便攜容器,方便你把家裡大大瓶的保養品都裝到一個小瓶裡,輕鬆去旅行冇難度。

02|輕裝護理-便攜式牙刷套裝

去旅行帶的日常用品愈輕便愈好,這款便攜式牙刷套裝包括摺合式牙刷及便攜式漱口杯,兩者細小輕薄,方便攜帶,絕對是搭飛機去旅行的好幫手!

特別是搭長途機、經常要出外公幹的朋友就更適合!坐飛機睡醒怕口臭會影響別人,就可以拿這個杯去廁所漱口,方便攜帶又環保。

03 | 潔膚濕紙巾、便攜式鞋用清潔紙巾

去旅行最驟忌帶太多液體,放在行李箱內擔心會打翻弄髒東西,可以手攜上機的容量又有限。不妨考慮使用包裝的濕紙巾,輕便一包就可以清潔肌膚或鞋子。

 04 |  女生旅行必備-超輕便的直髮夾與風筒

直髮夾和風筒是女生們一覺睡醒後的救星-幫助整理睡醒後的一頭亂髮 ! 可是,去旅行帶起來好像不太方便,間中都要捨棄它們。但無印良品的這個直髮夾充電器,不用連著電線也能單獨使用,非常方便!

05 | 遮蓋睡相的好法寶-多用途連帽頸枕

去旅行坐完長途機又要坐長途巴士,最好嘅消磨時間一定是睡覺!想瞓得舒舒服服又唔想被周圍嘅人睇到你睡死了嘅睡相? 無印 呢款連帽頸枕就啱晒你喇!除了可以畀條頸一個好依靠之外,仲可以用附有的連帽蓋住臉,能遮掩到陽光外,還可掩藏你唔見得人嘅睡相。

06 | 多功能迷你隨身掛件

這些隨身小工具雖然體積細細,卻用途多多!這些隨身小工具個個有不同用途,有「溫濕度計」、「步數計」、「LED燈」、「小型鬧鐘」等8個款式功能等等,價錢由HK$50-100不等。編輯身為一個「路盲」同「腦盲」,隨身帶住呢個小小指南針同小小鬧鐘就啱晒我喇!

甚至乎開始有少少老花,又唔想戴老花眼鏡? 有咗呢個「隨身掛放大鏡」,就唔使袋住副「老土眼鏡」出街啦!

07 | 超方便! 可隨處掛化妝袋

去旅行就當然要化番個靚妝影相放 Ig 啦!但喺酒店攤晒啲化妝品出嚟化妝,執漏一件走都肉赤死!呢款旅行掛鈎袋就可以解決這個問題喇!佢嘅尺寸足夠收納一般旅行所需嘅日用品,要用的時候就可以打開掛起來使用,用畢就把拉鏈拉起來,整個帶走,真係十分之方便呀!

 

08 | 幫你輕鬆整理行李-滑翔傘布料存衣袋

滑翔傘布使用纖細的尼龍紗製成,而且採用格紋防破裂布,能抗高度拉扯,不易破裂之餘,又能達到「輕巧」效果 ! 所以這個「小巧可摺疊且攜帶方便」的滑翔傘布料存衣袋,絕對推介給每一位喜歡去旅行的你。

這種衣物袋分為中、小尺寸, 價錢分別為HK$78、HK$90。

 

09|節省空間-壓縮存衣袋

如果想節省行李空間收納衣物的話,可以使用壓縮存衣袋,簡單用手就可以排走袋中的空氣,把衣物的體積縮細。一個壓縮存衣袋可以收納到2-4件上衣、薄外套及毛衣。