上星期東京羽田機場擺大烏龍,行李輸送帶出事,搞到全日空等航空公司一共 34 班機,等唔切載行李就要起飛。大嗱嗱 6,600個乘客,去到目的地先知行李未上機,阿珍聽到都覺得牙煙!雖然 ANA 已經即日送遞行李到相關機場,但都冇理由要旅客喺機場白等幾個鐘㗎嘛!如不幸遇上蝦碌航班都唔使騰雞嘅,等阿珍過你幾招尋篋啟事,咁就算 行李延誤 都唔使咁驚啦!

01 | 保管好行李條碼,追蹤行李喺邊就靠佢!

航空公司職員會透過行李條碼定位番件行李,盡快送回府上。千祈咪學似「送禮勤」咁,貼到成個篋都係 bar code,想幫你都無能為力啦!

02 | 去程有得賠,回程得個桔!?

假若好似阿珍朋友咁,隔咗一日先收到行李,就可以向航空公司索討「必需品」的賠償,如內衣費、梳洗用品等,記住保留單據!不過換轉回港嗰程唔見行李,就冇呢支歌仔唱喇!

03 | 行李牌+特別記認幫到手!

前排奧運完咗,英國一班運動員回國嘅時候就遇到一啲煩惱,因為佢哋啲背包全部一式一樣,要搵番都唔容易!所以話掛行李牌雖然係老生常談,但仍然有唔少人偏向低調,黑色篋身毫無掛飾,要萬中尋一都幾難!尤其是當你要託上託 long d 搵行李,描述得仔細準確,自然加快尋篋程序!

體操運動員 Becky Downie 就拍咗段片放上Twitter,仲苦中作樂咁話好好玩!唔想自己都要咁,就記得用番啲特別記認喇!

04 | 咪嫌麻煩,立雜日用品宜跟身!

銀包、外幣、平板電腦等貴重品固然要跟身,就連充電線、基本保濕及護膚品、外套等都不妨放進隨身行李,因為冇人知幾時會中頭獎唔見行李!

05 | 買旅遊保險前,留意行李延誤細則

未必每份旅遊保險都有包「行李延誤」此項,否則就只可靠航空公司索償。不過坐廉航的話,香港快運嘅現金賠償每日上限只有150蚊,樂桃直情冇得賠,而虎航則按情況而定。