澳門賭場開完一間又一間,每次都嘗試製造話題驚喜,不過講到高科技,始終係美國Las Vegas勝一籌,好似呢個3D天幕,翻騰的金浪驚現一幅立體人面,嚇得外國網民大叫Cool but Creepy……點擊率過百萬,「三維錯覺」的把戲幾可亂真!凌空的LED 視屏仿如透澈的水族箱,輪廓分明的五官若隱若現,一波接一波地被淹沒,又「死唔斷氣」地冒出浪面,置身現場都咪話唔驚!

記者追查發現,稀奇人頭坐落於具62年歷史的Sahara Hotel & Casino,經翻新後2014年8月重新包裝為SLS Las Vegas。賭場中央的Bar .本來平平無奇,全靠上空凸出神情詭秘面孔才能掀起熱話。重點是毋須入住酒店,都可慕名而至體驗臨場的震撼感!Center Bar位於賭場正中央,LED立體屏幕夠晒矚目,難怪被譽為一流meet up位!

起初只見一片波濤洶湧的金海。筆挺的鼻樑首先冒水而出,下巴和嘴唇亦緊接現形。五官於起伏不定的浪濤中時浮時現,好鬼恐佈!
完整人頭左右掃視,隔著電腦熒幕都畀佢嚇一嚇!

 

SLS Las Vegas Hotel Center Bar
•地址:2535 Las Vegas Blvd. South, Las Vegas Nevada 89109
•電話:702 761 7000•網址:www.slslasvegas.com

 

延伸閱讀

【大阪】太陽之塔都識郁?聖誕3D騷又來了!

【台灣】一次旅程3次瀨嘢!酒店撞鬼經@劈柴喂馬走天下