平日在電視睇《獎門人》就睇得多,自己玩吹氣水上樂園就第一次!今個夏天,鳥取市 浦富海岸 決定搞搞新意思,於小栗濱沙灘對出約100米的海面設置超大型 吹氣 彈床、鞦韆、獨木橋等等,夏天去大阪的朋友,記得順道來 鳥取 玩這個碧波 吹氣樂園 呀!

無水不歡的記者一馬當先,在起點跑去跳彈床,瞬間跣低再跌入海,反被model Abbie 超前,踏上鞦韆再爬上假山,氣勢如虹。不過慘被當地人暗算,當她準備以四腳爬爬方式爬過氣墊時,兩個後生仔趁機用力跳上氣墊,小心防止落水整花個妝的Abbie 都難逃狠狠被拋入海,好搞笑!最終以30分鐘先可以完成10個tasks,玩完勁攰,啱晒成班朋友來挑戰!分享下其中最好玩的三個關卡先!

01 | 瀡落海

2米高滑梯直衝大海,少少驚!

02 | 爬上山坡

借麻繩用力拉自己上山坡,勁考臂力同腰力,今次model Abbie唔夠力,懇求職員拉佢上去。

03 | 獨木橋

唔使講點玩啦!喺橋跌咗落水十次的記者表示:「最難唔係過關,而係從大海爬番上去,好攰囉 !」

即日至8月尾,浦富海岸舉辦全日本最大海上 吹氣樂園 ,有齊滑梯、假山、彈床、香蕉船等等,只得60分鐘玩,有啲趕!

 

浦富海上 吹氣樂園
地址:浦富海岸小栗濱海水浴場
日期:即日起至8月31日
營業時間:星期一至日8:30am-5:00pm
價錢:1,500円/HK$114(60分鐘)
交通:從JR岩美町站乘的士,約15分鐘
網址:frolicsea-ap.com

下一頁:

$17 就有得瀡 | 玩齊香港 9大 滑水梯 (附開放時間)

延伸閱讀

澳門消暑提案 | 天浪淘園 vs 新濠影滙 玩轉酒店水上樂園

免費玩!一萬呎沙灘 吹氣迷宮

大阪環球影城15周年 | 飛天翼龍過山車 試玩報告!