作為一個飛天循地的天才 旅遊記者 ,你睇就外表風光,為了方便工作不免「頹look」,有時更要連續幾日轉酒店,冇得洗衫,個喼又爆,究竟有咩女生穿搭貼士keep住個愛靚態度?以下幾件 旅遊易襯items ,每次出 trip 都必定帶住,易襯又易收藏,咁就唔怕失禮街坊啦!

記者:Venus@ 天才女行社

特別鳴謝:Double.cVvvin shop

01 | 及膝裙 一打十

我出 trip 一定會帶 2 條及膝裙!唔係靚咁簡單, 旅遊記者有時出trip失驚無神要穿得大體、整齊,如藝術館甚麼,及膝裙都叫過骨,唔使煩。加上裙太短易走光、太長易仆親,及膝就剛剛好。重點是搭飛機易水腫,當遮一遮大髀囉!

02 | 厚底波鞋 拯救扁平足

唔係幫Air Max賣廣告,真心,佢救過我一命。本小妹腳掌本身有扁平足,仲整親過腳弓,所以長時間行路好易腳弓發炎,可是旅遊記者一出trip,分分鐘要行成10個鐘。我有次就係著咗平底 slip-ons 搞到發炎,痛到行唔到要立即去急症,之後做咗一個月物理治療。

出trip如果不是要行山/行雪地,我多數都會穿Air Max加醫學鞋墊,鞋帶繫到最上個鞋帶孔(即是所謂「heel lock」位),咁就更安全

03 | 頭帶黨最易做

慳喼位、夠突出!上次去沖繩,model 貝兒好叻地戴了草帽好 match,但黃昏轉了造型,又戴草帽就會悶,好在我帶定一兩條頭帶,輕鬆換 look!大家有機會幾個女生去旅行時,可以試下一齊戴同一款頭帶,有gang/group的感覺又不失個性。

04 | Where’s 大背包?

大家可能會奇怪,一個 旅遊記者 點會冇大背包?係,我仆你睇唔到啫!其實是帶一個小袋子,放晒貴重嘢跟身,加個大背包(係會有大媽feel嘅),非常粗用、非常不愛惜,一要影相就把背包放在攝影師腳邊,咁就OK喇!

咁辛苦搵地方排行程,相片風光就夠喇!如果是治安不太好的地區就要小心喇!惟有迫攝影師幫一幫手,首先你要遇到一個 friendly 攝影師。

05 | 小帽子輕鬆升lv.

有時真係要 go into wild, 只好一身tee牛仔褲,加上帽子就可以輕易戴出風格,最重要是出 trip 一大清早就要去 shooting,冇時間整頭嘛!我多數會戴漁夫帽,out-going得來,日常休閒風都得。

其他旅遊tips: