成日飛嘅 空姐 手信 會買乜?話說我本人係對旅行手信呢樣嘢又愛又恨,唔知大家有冇試過,親友知你去旅行,返到嚟兩手空空又被人話你唔識做,好喇!花時間花錢去買喇!都有可能被人話你買埋晒啲行嘢乜乜乜…… 唉!為買而買,好煩呀! 如是者,身經百戰嘅我,綜合出以下好幾款 高質手信 !次次親友都大讚滿意㗎! 有部分仲喺機場都買得到添!快啲同鎖匙扣、杯、磁石、T 恤、相架講拜拜啦!

01 | 日本:平香港一半 Royce 朱古力

我諗冇香港人唔識 Royce 朱古力啩?其中最出名嘅一定係 Royce 生朱古力磚(四方盒),除咗真係入口即溶好好味道之外,最吸引我嘅地方係佢有多達十種味道選擇,好方便用作送禮,例如有白朱古力、苦味、牛奶味、抹茶味、香檳味等等。最重要係,價錢大約只係香港嘅一半(準確價錢因應匯率而定)!冇唔買嘅理由~

貼士:喺機場買得到㗎!臨飛之前喺機場買,免稅呀~

圖片來源:Royce Chocolate 官網

 

02 | 台灣:一試難忘 高質鳳梨酥

我諗個個都試過買鳳梨酥做手信,我自己都係,但老實講唔覺得特別好味,來來去去都係咁,但有一次試咗「微熱山丘」呢個牌子….. 一試難忘!佢同一般鳳梨酥唔同,咬落係可以食到一絲絲嘅鳳梨,味道唔會太甜,酥皮好香牛油味,信我,你啲親朋好友一定鍾意!

貼士:網上預先訂購!送到你酒店!

圖片來源:微熱山丘官網

 

03 | 泰國曼谷:機場必掃 芒果糯米飯

芒果糯米飯係我嘅至愛,唔好話買畀人食,我自己都一定要買返香港食! 我喺唔同地方買過好多,但經驗話我知,如果要帶返香港,一定要喺機場買!一來衛生,二來包裝妥當(密封好),三來美觀,送禮夠晒得體!機場買係貴少少嘅,但係我就係試過貪平,喺出面買,但因為出面買嗰啲包裝得唔好,返到香港啲芒果黑晒…… 糯米飯酸晒…… 因小失大,唔好學我!

貼士:記得同職員講你要成個芒果攞走,唔使切,糯米飯分開裝,keep得最耐。

圖片來源:http://www.foodspotting.com/

04 | 新加坡:臨走要買 名牌班蘭蛋糕

星洲班蘭蛋糕出名係人都知,但就唔係個個知邊隻牌子係最好食!我本人貪平試過好多其他牌子,但冇辦法,名牌即係名牌!大家記住,識買一定買 Bengawansolo!佢哋嘅蛋糕係最鬆軟,唔會太甜,好香班蘭味。另外除咗傳統班蘭蛋糕之外,班蘭芝士卷都非常好味!價錢仲平啲添!一定要試呀!

貼士:大個蛋糕,最後臨走喺機場分店入手,最方便!

圖片來源:http://indonesianstuff.tumblr.com/

樟宜機場 3間分店地址:
一號客運大樓 Departure/Check-In Hall #02-31
二號客運大樓 Departure/Transit Lounge North, #026-096-01
三號客運大樓 Departure Check-In-Hall #02-85 (Opposite Check-In Row 5)

咦!全部都食得嘅?係呀!如果喺飛機見到我,不妨請我食一甩啊科科。


Btw,感謝讀者支持,我個 page 開咗唔夠三個月已衝破 4,000 likes…… 要繼續支持我啊!❤

Tags :