超高CP值! 低價入住天台泳池靚景酒店

當我第一日在Instagram/Facebook page post酒店相時,收到很多朋友whatsapp:「哇!又話窮遊,又嘥錢住奢華靚酒店?」回覆朋友酒店價錢後,回應同樣是哇!朋友們以為要峴港住宿一晚要四位數字價錢,點估到峴港住宿係$210唔洗?而且係一間真正嘅酒店!先講下酒店的四大優點!



 

 酒店有61間裝修精美客房,每間客房都有電視,酒店更有健身室、兒童遊樂場、全年開放的天堂游泳池(16/F),可睇到越南的景色同海景。

1.位置便利

 King’s Finger Hotel Danang 位於峴港的峴港市政府區,距離市區繁華地段只有3 km路程,而附近亦有很多宵夜檔。而且酒店離美溪海灘 只有650公尺 ,大概8分鐘路程,唔想行的亦可以搭酒店提供的接駁車,超方便!

下一頁:天台泳池無敵靚景(多圖)

2.16樓天台泳池睇越南全景

來到了重頭戲,入住Finger Hotel的主要原因是天台泳池。峴港幾乎所有屋都只有一至三層樓高,最高都只有四層。而酒店天台泳池在16樓,峴港景色盡在眼簾。完成了一整天的旅程,到天台泳池欣賞夜景,Chill下就最嘆!

下一頁:透視酒店設備、服務

3.貼心酒店服務

酒店的設備完善,有牙刷、牙膏、梳、暖水壺等,又有Room Service。另外,不得不提酒店的服務質素真的非常好!酒店女經理知道我自己一個黎,好多野都講解得好詳細,而且英文都好好!連續兩日朝早我都拎住好多景點資料問佢去邊好。佢會遂個解釋有咩睇/用幾多時間/的士回來幾錢/去嘅次序。

酒店貼心服務令我好窩心,印象最深刻係最後一晚留喺峴港,我坐左喺酒店lobby搵會安酒店,酒店女經理主動行過黎幫我,又介紹會安應該去咩地方/留幾多日。到最後揀好左酒店佢幫我叫左車,離開酒店時佢同我擁抱,講左連一串嘅祝福。去過唔同嘅國家,第一次感受到酒店職員嘅熱情款待!

下一頁:早餐Buffet 有咩食?

4.住宿包早餐 大加分

住宿是包含免費buffet早餐(06:00-09:30am),餐點也很豐富。

好處:

– 價錢超級親民,絕對平靚正之選。
– 職員英語/態度良好。
– 環境十分乾淨。
– 設有天台泳池/健身室/多元化餐廳。
– 設有酒店的士服務。

壞處:
– 說真的,沒有不滿意的地方。

Add:171 Nguyen Van Thoai Str, Da Nang City, VietNam
Tel: +84 511 3 959 678
Fax: +84 511 3 959 679
Email: [email protected]
Website:Finger Hotel

更多旅行資訊:

Instagram: http://instagram.com/mia_cheungney
Facebook: Mia一個人旅行
如果大家想知道其他越南資訊也可以email/inbox我
[email protected]