旅行影放閃相夠呃like?未算,放閃到瑞士先係呃like之最!如果真如入行近十年的同行旅遊攝記所言,「瑞士,係我去過最靚的地方!」唔係同最愛的他/她去,你夠膽講,仲有邊個呢?今次先介紹你去 瑞士絕景Spa!誓行幫你(女友)留下倩影,不枉此行!

撰文:莉達@一起分開去旅行|攝影:wing(原文刊於882期《新假期週刊》)

瑞士琉森湖絕景 SPA 吸LIKE  女友實讚!

其實感情同絕景一樣,有Feel的,又何需千言萬語!這張面向瑞士名景琉森湖 (Lake Lucerne ),於水內與絕景融為一體,不講不知是在酒店Villa Honegg內影的 Spa泳池相一出,相信已俘虜了不少人心!更重要是,Spa單次入場價只需CHF70/HK$560(2017年更新:Single Admission已更加價為CHF90/HK$721)!因此絕景Spa兩年前建成,已隨即成為遊覽琉森的新寵!

一進場,已感受到既被綠草包圍,又可俯瞰湖景的Spa泳池魔力!

四季恆溫 高海拔靚景

Spa泳池四季皆有暖水放送,絕景內水蒸氣頓變仙氣;為女友在Infinity Pool影一張「浸」在琉森湖內的「背多分」美照,真的錫晒你!

「只羨鴛鴦不羨仙」?我說與愛人來到這個仙境,鴛鴦是你,神仙也是你!

記得趁早BOOK! 歎埋桑拿乜乜乜

對我等一心想來呃like和歎靚景的港女來說,最怕來到人山人海,但驚喜在我們星期日下午到達,Spa只見幾對情侶和家庭,不算多人,大家亦自覺地在「絕景影相位」逗留15分鐘便移開,影相唔算難。反而因為Spa在星期六並不對非酒店住客開放,其他日子亦只因應本身住客數目而提供少量位置予「街客」,所以記得提早Book!

池內想歎埋紅酒都得,酒店有膠酒杯供應,夠晒安全。To Lucerne!

Spa亦四季皆宜,夏天到綠草如茵,冬天來四處被白雪覆蓋,一樣充滿童話感覺。(圖片來源:HotelsinHeaven)

Spa位置旁亦有室內暖水泳池,浸悶了可進來飲杯茶游個水。 浸完絕景Spa,男朋友可以去做gym、女朋友可以焗桑拿,都咪話唔梳乎!

未夠喉的,其實酒店一道午餐主菜都只係CHF40/HK$320起,在露天餐廳享用可以繼續遠眺琉森湖,食埋個景!

房間一晚$3,920起,但另在附近訂間千零蚊的酒店下榻,便可自製超值享受;不過如閣下銀彈充足,就可待女友如公主般高貴!

交通安排好 女友冇勞嘈!

絕景Spa酒店的位置相當方便,從蘇黎世機場坐1個多小時火車到Stans,轉坐10分鐘巴士到Ennetburgen站,另有免費巴士接送到酒店。酒店巴士同樣要提早一天book!

Hotel Villa Honegg

地址:6373 Ennetbürgen, Switzerland
電話:+41-(0)-4-1618-3200
Spa收費:單次入場費CHF90/HK$721(星期六除外,6am-10pm)Day Spa+早午餐CHF 240/ HK$1,923 起(包括早、午餐及60分鐘按摩)
交通:從蘇黎世機場坐1個多小時火車到Stans,轉坐10分鐘巴士到Ennetburgen站,有免費巴士接送到酒店。
網址:villa-honegg.ch/en
備註:酒店Spa及接送巴士需在前一天預約