日本在暑假夏祭期間煙花放唔停,7、8月有幾十個大小不同的花火祭舉行,其中最大型最多人參與都算是東京隅田川花火大會!從江戶時代舉辦至今,是「東京三大花火大會」之一,上年足有二萬發煙花在晴空塔旁發放,今年在7月25日舉行,相信同樣會有過百萬人聚集在墨田區及台東區參與夏祭!

想高炒睇煙花可到350米高的晴空塔觀景台,今年只開放945個名額,當中會公開發售450張門票,將會在6月15日開始於官網發售,不過要到6月30日先公布抽獎名單。
票價:¥6,500
網址:http://www.tokyo-skytree.jp/press/-j-soul-brothers-from-exile-tribe.html

除咗齋企,仲可以到「Sky Restaurant 634」邊睇邊食,有60個名額,6月25日起開始接受電話預約!
電話: +81-(0)3-3623-0634
網址:restaurant.tokyo-skytree.jp

睇咗唔少日本推介,去淺草花屋敷樂園玩住機動遊戲睇煙花最靚,唔使齋企河畔迫住睇!

隅田川花火大會
日期:7月25日
時間:7:05pm – 8:30pm
地點:第一會場-櫻橋下流至言問橋上流
第二會場-駒形橋下流庄廄橋上流
交通:JR淺草站
花火數目:20,000發
網址:sumidagawa-hanabi.com

下一頁:日本三大夏祭 ‧ 大阪 天神祭詳情

延伸閱讀

關東最大煙花球!神奈川新聞花火大會

豪斯登堡靚景!九州花火大會

廣島水上爆‧宮島水中煙花大會