台北、台中去到悶悶地,不妨發掘下啲新地點!

正正在台中對上的苗栗縣,係一個清靜的農村小鄉,夏天除可以去食鮮甜芒果冰、親手窯烤麵包之外,仲可以試玩藍染!文青必去!!!

01 | 客家藍染民宿 好住又好玩

三義鄉的「卓也小屋」民宿係全台灣數一數二的藍染産地,民宿老闆 卓先生文創不應是單純欣賞的藝術品,最重要還是融入生活。住客(同非住客)都可以參加工作坊學做靚靚藍染!

工房由9時到4時每逢搭正就開班授課,老師會先簡單介紹提煉植物色素的過程,接著便教授紮染不同花紋的技巧。藍染步驟繁瑣卻不複雜,但前提要有耐性!!完成時間視乎作品大小和工序,短則1小時,若布料較厚或設計繁複就要有預備玩兩個鐘。懶人或可選擇到商店買現成製作品,用料上乘、手工細膩,不過少咗份親手做的滿足感,價錢相對昂貴。我當時選了製作漁夫帽,價錢約HK$248左右,已經包埋教學費。

初學者可揀從入門級Pattern著手,如花花同菱形等,
步驟唔算複雜,但反覆染同吹乾嘅情序好考耐性同毅力!

02 | 簡單幾步 學識藍染

Step 01:用雪條棍加橡筋紮出條紋留白,記得用力綁實以防染料從空隙滲入

Step 02:放入染缸上色,雙手要不停搓揉布料令染料均勻
記得戴手套!因為染料有化學物!

Step03:每浸10分鐘拎出風乾,布嘅顏色會由綠色變成藍靛色,代表氧化完成

Step04:薄身布料經4次(每次10分鐘)浸泡就搞掂,過水沖洗,最後用熨斗熨直烘乾

成個過程由學起計花了2小時,如果整手帕、索繩袋就需時較短。

03 | $950 住獨幢 Villa

唔好睇民宿外觀純樸,實際上係非常迎合城市人需求!老闆好有心地近年重新裝修過獨幢嘅VIP房,極之新淨實用!平日每晚約HK$950(兩人SHARE),面積320呎,好寬敞!

卓也小屋
地址:苗栗縣三義鄉雙潭村13鄰崩山下1-5號
電話:+886-(0)3-787-9198
房價:雅致客房平日NT2,200/HK$539、假日NT3,000/HK$735、VIP雙人房 平日NT3,900/HK$956、假日NT5,900/HK$1,446
網址:www.joye.com.tw
交通:從苗栗高鐵站乘40分鐘的士車程

台中去苗栗交通

搭台鐵,最快 37 分鐘,票價NT120/HK$29;
搭高鐵,18 分鐘,票價NT260/HK$62;
但係從台鐵站或者高鐵站搭去三義鄉(即係以上介紹嘅民宿,都要 40 分鐘車程㗎),

所以如果多人又費事轉車咁麻煩,直接搭的士/包車就 1 個鐘車程啦!