去美國旅遊要報告埋 Social Media 戶口資料?唔通佢要add我做朋友?

「90日免簽證逗留」有漏洞

有指美國海關因為「90日免簽證逗留」一項出現保安漏洞,為咗加強國家安全,提出要入境美國嘅旅客,提供姓名、電話等個人資料之外,要多填一項「 Social Media 社交媒體戶口」。

因為近年的恐怖襲擊之中,有不少是以社交媒體作召集方式,美國海關要睇埋你 FB / IG / Twitter / Tumblr 先可以確保國家安全。好在受惠「 90 日免簽證計劃嘅入境者」,唔使填 Social Media 社交媒體戶口資料。不過依家大部份人都唔止有一個社交戶口,究竟件事嘅成效大唔大呢?

港人申請美國簽證方法

美國總領事館就建議去美國旅遊嘅朋友,喺出發前三個月申請簽證,於網上填寫「非移民簽證申請表格」以及預約面談。

申請方法:詳細按此

而曾有簽證者在簽證到期後 12 個月內申請續簽,只需在網上填寫問卷,繳款後把收據和有關文件交回領事館,不用再預約面談,美國總領事館或會抽選個別申請人面談。