時下去旅行最緊要快、輕便!上網訂機票、酒店,執返兩件衫,帶埋部平板電腦就行得。唔駛帶哂相機、電腦、電話咁麻煩。早前Expedia喺9月做咗個調查,發現67%港人擁有平板電腦,係全亞洲最高;而大部份用戶話會用來蒐集旅遊資料,包括旅遊目的地資訊(36%)、搵機票(26%)、同搵酒店(26%)。可見平板電腦同香港人旅遊生活越來越密切。有見及此,佢地推出咗全新平板電腦專屬App, 讓用戶方便搜尋機票、酒店及目的地資訊。

App當中最犀利功能,就係可以同步搜尋機票。輸入想去目的地,同一個版面會同時顯示酒店加機票價錢,方便唔少用家,唔駛左格價又格價;亦減少計劃旅程的時間。 另外加上App有的「主題旅遊資訊 」及「電子產品同步功能 」,為其中一個最多元化的旅遊App。

主題旅遊資訊會定期更新

程式支援ipad及其他平板電腦由即日起可於www.expedia.com.hk/app、App Store及Google Play Android 應用程式平台下載。