唉!呢期阿珍同班 fd子 都好黑仔,竟然 同時間 收到之前旅行 自駕 租車 超速 的牛肉乾通知!係,基本上超速就一定係唔啱㗎啦!不過呢,人總有錯失,如果真係咁……唔小心開快咗,都希望你有面對以下事件的心理準備!

歐洲 | 咪信GPS 過數要小心

首先要面對的,就係無啦啦被人碌咗張卡!其實喺大部分歐洲國家,如英德法、奧地利等等,自駕 租車結束後,再收取任何費用,都一定要問過持卡人,唯獨喺意大利要小心,某些租車公司,條款寫明,一有違規,即可以喺 不知會準持卡人 的情況下收手續費!而所謂的手續費(罰款),就係向政府提供你的資料,每犯一收,好甘㗎!好似朋友 B 超速 咗 3 次,就被人收 90 幾歐羅(約HK$780),真係好肉痛!佢仲話,最激氣係,佢揸車時仲不斷讚個 GPS 勁,會自動報告「快相」位,以為避開晒,點知咁唔準!另一怒氣位係,牛肉乾要 3 個月至半年內先寄出,都唔知自己係咪真係超速!

日本 | 賴皮唔找數 咪旨意再租

日本 自駕 真係太普遍,流傳的蠱惑招數亦特別多!年年都去北海道滑雪的 S 先生就好招積咁同阿珍講: 「上月去二世古租七日車,還車嗰日瞓晏咗,心都怯埋,遲還一個鐘要畀幾百蚊㗎!好彩日本老死話我知,日本租車公司訂明信用卡授權最多一個月,但 超速 的牛肉乾一定係一個月之後先寄到租車公司,可以賴數唔使找!最後我開盡到 130 準時還車,點知之後真係收到牛肉乾,成千蚊,梗唔畀啦!」咁危險的事,大家千祈唔好做,一來超速本身危險,二來賴數後再用自己個名租車,會即刻被揭發,做人咁唔光明正大,有咩謂呀?

兩岸 | 假人有料到 咪以為靠嚇

執法有軟有硬,講到防止超速的伎倆,就一定是兩岸同胞最有創意!香港之前喺北區試行過假人交通警,台灣一早有雷同概念,但咪以為係杜遊珍純粹靠嚇呀,部分假人隔籬真係有快相機!