話說有次班表有巴黎long stay,臨近聖誕,男朋友又唔洗開工,咪跟我機去玩囉。入到briefing room就講起去邊玩,我咪話我帶左男朋友,之後有條senior我少少既八婆,勁大聲講左句

「下,今日咁full,你男朋友無可能上到囉!no way!」
我真係嚇左一跳,然後得啖笑,多謝佢祝福我啦。通常班機有同事帶左人,其他crew 都會關心下,希望上到,可能因為我即刻黑一黑面,佢又補番句,「我本來都諗住帶我老母架,不過咁full所以無帶。」
我心諗,你老母關我撚事咩。
做人做到你咁黑心,抵你無人跟你機啦。

之後我男朋友上到啦,我做商務艙,佢坐喺我aisle最後嗰個位。條八婆問左我男朋友上唔上到坐喺邊之後,喺point完exit個空檔上黎搵我男朋友。

「咦,你咁好彩既,咁都比你上到。」

我男朋友又衰既,話
「下乜會上唔到架咩。」(佢次次跟都上到)
條女即刻燶面,講左句
「咁返黎嗰程祝你好運啦!」

嗚哇~媽,好酸啊!!!😂😂😂
我心諗,洗唔洗啊😂。之後返香港嗰程好爆,叫左男友搭finair,佢知道左之後又突登上黎話「哎呀做咩唔搭翻我地啊」好似贏撚左d乜咁咁開心,屌,佢上到咪要比你serve!?咁撚洗咁客氣啦!容乜易你加料架。

下集,另一班機,仲酸😂