騁馳旅遊業界多年,杜遊珍不時遇上猥瑣怪,一聽見旅遊記者帶 Model 出 Trip 就充滿遐想,涎著臉說「哇,咁咪……好筍?」其實這欄目都唔係第一次揭露帶著 國產嫩模 出差的辛酸,不過騎呢事情總是推陳出新,今期又要是非當人情,用冷水淋醒亂諗嘢的大叔!

01) 強國公主搶佔市場

由於近年港女模特兒愈來愈甩皮甩骨、生硬甫士教極唔識轉彎,不少 Agency 都轉向大中華發掘嫩模,通常又真係比較養眼兼活潑,只不過當中也不乏陷阱,原來不少國產嫩模都傾向隱瞞自己強國出生的身世,難為記者不知內情,花上一輪工夫安排出差到台灣,到臨門一腳,對方才懶洋洋表示自己大陸出世,又未去過台灣,不能落地簽證,立即申辦也要等足 10 至 15 個工作天,個 Trip 去唔成,真係令人頭痛!

02) 業界新暗號:「佢呢排,靚咗喎!」

作為以臉口搵食的行業,嫩模為了增值不惜改名換姓、修葺五官、僭建身型都已經係公開秘密,杜遊珍聽行家朋友講,近年去韓國採訪記者特別容易 Cast 到 Model,因為對方都貪其可以因利乘便,趁回程前爭取一日半日來趟微整型!記者C同阿珍講起,近來選模特兒的時候,Agency 都會作出溫馨提示:「佢呢排,靚咗喎!」但到底變咗喺邊處,身材好咗、棚牙哨咗、定係塊面V咗?對方又好隱晦不肯明言,好似猜謎一樣!

03) 天生大話王 失禮無國界

十個有九個嫩模都美貌與智慧不相稱,杜遊珍曾在飯局中親耳聽到公關問記者D:「How’s the food?」嫩模叻唔切的搶答:「呢度所有嘢都好難食,佢哋都覺㗎!」諉過於人兼夾老屈,記者D及攝影師立即呆晒!帶著國產嫩模歐遊,對方卻日日嚷著要吃中餐,有次趕路上山,對方誇張到要買碗湯麵邊行邊食,遭拒絕後立即黑面跟其他行家說「無得食嘢」,擘大眼講大話,真係戥記者朋友們辛酸!