【澳門好去處2020】嚟緊嘅假日諗唔到去邊度玩?天氣咁好,留喺屋企太浪費了!不如走出市區,由澳門半島出發,去到一橋之隔嘅路環嚟個澳門郊遊!實行過一個健康又愉快嘅周末啦!

今次我哋嘅目的地就係黑沙水庫!遊人們可以乘坐15、21A、26A、25號巴士於黑沙馬路或黑沙水庫下車便可。

【【澳門好去處2020】澳門新手行山路線!碧綠色湖水、吊橋、免費滑草

而15號和21A這兩架巴士就會直接到達水庫入口,一落車沿著車站身後的這條小斜路走上去,不用5分鐘便能到達,相當之方便!

【澳門好去處2020】澳門新手行山路線!碧綠色湖水、吊橋、免費滑草

上完小斜路再抬頭一望,就會見到大大個黑沙水庫滑草場,重點是這個滑草場全是用真草,開放時間也只有周六和周日僅僅兩天,費用全免~遺憾的是開放對象是3歲以上,身高145cm以下的人……寶寶很想玩但寶寶不說……

【澳門好去處2020】澳門新手行山路線!碧綠色湖水、吊橋、免費滑草

仲記得周日晚播出的《玩盡澳門無限式》其中有位女主持人,未滑落去已經喊定先……我諗呢個滑草場一定唔係大家想像中咁簡單!!!強烈建議開放埋畀大人玩!

MACAU_GRASS_PARK
《玩盡澳門無限式》截圖。

好啦~既然滑草冇大人份,不如走上少少,玩另一樣水上活動!咁玩另一個活動之前,我哋首先會經過一條小吊橋!

image

一見到呢條吊橋,就會諗起台灣某一個地方,唔知道讀者們會唔會同我一樣諗緊同一個地方呢?唔理啦!難得由城市嚟到郊外,梗係要喺呢度影番張相放上網呃like啦!

image

《玩盡澳門無限式》4 位女主持都有於吊橋拍攝
《玩盡澳門無限式》4 位女主持都有於吊橋拍攝。

image
順便畀大家參考一下偽行山人士嘅穿搭造型!我諗用神聖不可侵犯的潮鞋嚟呃like絕對唔會輸!影呀影呀影!

由橋頭影到橋尾,就會見到我哋嘅划艇水上活動!遊人們可以一邊划一邊欣賞山水連天的世外桃源,嚟過自我放逐,係咪冇諗過澳門可以咁玩呢~

image

嗱!老老實實,張相真係冇P過,個湖確實係綠色的!現場睇更加之靚!

image

今次大人終於有份玩了!以上畀番少少樂園資訊大家先,個人認為呢個項目對於一家大小、情侶甚至男女老少都十分之適合,可以做運動之餘,又可以欣賞到另一個澳門不一樣的風情畫!

但今次嚟嘅目的係登山!我哋繼續向上行!挑戰自己!但其實行嘅過程不太辛苦,沿路會有指示牌和一些小亭園提供畀大家。行山徑有多條,要視乎個人需要,短嘅半個鐘可以行完一圈,長則兩、三個鐘都有。

image

行下影下又一日~ 上到嚟仲可以飽覽路環四周的景色,例如遠眺路環市區、黑沙海灘等,澳門後花園之稱的路環果然名不虛傳!

想知更多關於澳門的新潮點,記得鎖定Eugene日常(跪謝)!

下一頁:行完山要食好西歎玉子芝士牛堡!

延伸閱讀

6cm超厚黃金西多!澳門茶記 9 大必試

澳門新馬路 4 大特色甜品

澳門 4 大消暑甜品冷飲推介