每到10月至11月,多個國家赤道以南的國家,都會開滿藍花楹(Jacaranda),墨西哥、巴西、澳洲等都可以搵到 花隧道 蹤影,不過還是以南非的最為壯觀!

南非行政首都普勒托利亞(Pretoria)更被稱為「藍花楹之都」,這種南半球特有的樹種,台灣和香港都有引入栽培(香港嘉道理農場和沙田公園有少量),但若要欣賞大片 花隧道 盛開的景象,首選仍然是Pretoria,靚景經網絡散播,最受感染的,原來係日本旅客,據報單是去年花期,城中酒店超過80%住客都係來自日本!據來自約翰內斯堡的”Planet Africa Tours”負責人向傳媒透露,日本賞花迷簡直當咗藍花楹係櫻花一樣,帶齊地席同傳統服飾,甚至喺花樹下作詩,除咗瘋狂影相,賞花得賞得格外優雅!

事實上,Pretoria全城有足足6萬多棵紫花樹,盛開時一株株密集緊接填滿天際線,足以將整座城市染成紫色!企到在高處俯瞰,更加可以目擊由遠到近,淹沒在春花海洋的紫浪實況,浪漫值高企!人行路上,場面更壯觀,抬頭就係巨型紫傘,到11月花落之時,路面變成紫色地毯,在空氣中都瀰漫著花香,視覺衝擊,夢幻場境,屬人生必到花隧道!即睇網民近年影過嘅靚相: