香港人周末大熱節目一定係 行山 ,遇上好天氣一定要去親親大自然,同成班朋友運動下。去行山最緊要安全,新手行山更要注意,好天氣仲要預防 中暑!今次列出4個應急方法,出發行山做足準備,有咩小意外都可以自救!

 

1) 基本急救包,行山必備!

準備一個迷你急救包: (膠布、繃帶、紗布、消毒藥水和剪刀),可以救人救己,例如比草?親、擦傷,都可以暫時消毒止痛。

2)預防中暑要…

可以戴太陽帽防曬、或者一把遮都可以幫到手。行山記得不時補充水份,行到陰涼的地方就休息一下。唔舒服唔好死定,叫同行者幫幫手,鬆開衣服,放下背包散熱。如朋友已經中暑暈低,唔好灌水佢飲,只可以用濕毛巾抹身降溫。

3)抽筋可以點做?

平時少運動、長時間行山、炎熱的天氣,會容易抽筋。如在下山時忽然腳抽筋,應立即通知同行友人,停下腳步,仲展肌肉及按摩。自知血氣不好易抽筋的朋友,可以帶備運動用的鎮痛藥物。出發前記得先伸展肌肉,熱熱身。行山路上不要忽然加速,可以減少肌肉負荷,要不時補充水份,或飲用電解質飲品。

4)哎呀!我拗柴呀!

行山時應選擇短筒的運動鞋,保護腳眼預防扭傷。千祈唔好奔跑或跳躍,亦都唔好貪得意,大路唔行,行路邊或石隙,以免「叉錯腳」失平衡,令腳踝、關節受傷。如果拗柴應立即停止運動,唔可以就住行埋佢,要讓受傷部位休息,以紓緩痛楚。再用彈性繃帶包紮,以及墊高患處,加快消腫。再由同行友人參扶下山求醫。