今日同大家發掘下香港度假、散心的好去處,原來位於荃灣區,有一間上年開業的 Hostel ,名字叫「香港校園旅舍 (Campus Hong Kong)」,雖然是 Hostel,但這間 Hostel 設計簡約舒適,仲要有泳池、有 Gym 房,最重要是入住一晚,一人只需 HK$129,連稅 HK$141 (TWD 586),嘩!咁平,悶悶地一個人去游水、放空,又可以識到朋友,正!

酒店位於荃灣青山公路 123 號,仲有無敵海景相伴,放假賴在這裡一整天您話幾好呢 。

或者參考這個地圖會更清楚酒店位置

<交通>
酒店有提供免費 Shuttle Bus 往返港鐵荃灣站,車程大約 7 分鐘。

<房型>
Hostel 的房間有 「4 人女生宿舍」和「4 人男生宿舍」,單人床位 Agoda 預訂只需 HK$129,連稅 HK$141 ,不要以為這個價錢的 Hostel 一定好差先得,香港校園旅舍在 Agoda 有 4 粒星星,大家看照片就知質素有幾好喇。去 Hea 一日價錢仲平過去唱 K,我覺得感覺幾似去了度假村。

訂房網址:http://www.agoda.com/zh-hk/campus-hong-kong/hotel/hong-kong-hk.html

廁所

Hostel 裏的交誼廳

Gym Room 和泳池

測試過系統,6月份做緊特價,單人床位一晚 HK$129 起,連稅 HK$ 141 (TWD 586),星期六入住連稅就要 HK$160 ( TWD 665)。

5 月份入住 HK$170 起。因為系統預設會先顯示私人房,單人床位要按「顯示其餘房型」先見到。如果想一班朋友去,Book 間四人房都由 HK$632 起,即是每人 HK$158 。

<預訂網址>
Agoda:http://www.agoda.com/zh-hk/campus-hong-kong/hotel/hong-kong-hk.html

放假離家出走一日都有地方喇!

按此讚好FB:http://goo.gl/dOxRVd