美少女戰士展 喺4月16日已經正式開始了!除了展場內的展品、限定食物,當然少不了令你大出血的精品!以下15款會場限定精品,款款都咁靚,各位美少女戰士迷準備好未?

1. 原畫memo紙

超有收藏價值的memo紙,因為入面全是作者的原圖,每一張都咁靚,點會捨得用?!

價錢:918円

2. 第一期美少女戰士memo紙

同樣都係memo紙,但呢款更具收藏價值,因為入面嘅畫唔單止係係原圖,仲係美少女戰士第一期漫畫出現嘅內容!見到都覺得懷念啊!

價錢:648円

 

 

3. 美少女戰士膠紙

日本嘅膠紙出名款式多又靚,普通文具店嘅已有令少女們尖叫,呢款美少女戰士嘅會場限定版本又叫人點忍手!

價錢:486円

4. 超靚鎖匙扣

呢款鎖匙扣以咁多位戰士變身後嘅造型為主題,仲記唔記得當年同朋友最鍾意扮邊個?即刻買個畀佢哋做手信啦!

價錢:540円

 

5. 美少女戰士 x 丘比沙律醬電話繩

點解成班美少女戰士唔同咗樣嘅?原來呢set電話繩係美少女戰士同丘比沙律醬嘅招牌BB公仔crossover而成嘅,肥嘟嘟嘅美少女戰士好可愛啊!

價錢:972円

下一頁:以前想擁有嘅精品﹐終於有機會買到!

6. 美少女戰士玻璃杯

只要將飲品倒入玻璃杯,幾位戰士就會好似喺水面浮咁,勁靚!而且呢款玻璃杯除咗係會場限定,仲規定每人只可以買一個,想儲齊都唔容易啊!

價錢:1,512円

7. 超高貴豉油樽

大家一開始見到呢個樽時有冇好似編輯咁以為佢係一個香水樽?其實佢係一個豉油樽嚟架!用個咁靚嘅樽嚟裝,啲豉油係咪都會好味啲?

價錢:2,160円(一人只限購買一個)

 

8.個人姓名貼紙

會場最特別的,莫過於這款精品了!大家可以製作一張印有你名字的貼紙,這種獨一無二的姓彍貼紙非常適合用作手信送給朋友!

價錢:300円

 

9.希蕾妮蒂女王figure

喺會場懼可以買到高貴嘅希蕾妮蒂女王figure公仔,仲要係cute版,好可愛啊!

價錢:1,415円

 

10.新月神杖模型

每位少女在看美少女戰士時都希望擁有一支的新月神杖,現在去到會場就有機會買到了!

價錢:1,296円

 

11.戰士通訊寶盒

除咗新月神杖,5位主角嘅通訊寶盒同樣都係咁靚,宜家你都可以擁有佢哋啦!掛喺袋度做裝飾啱晒!

價錢:3,456円(一人只限購買一個)

下一頁:包裝都勁靚!美少女零食篇

12. 美少女戰士棉花糖

每一粒都印上cute版美少女戰士,真係唔捨得放入口啊!

價錢:864円

13.星星造型脆脆

星星造型嘅脆脆,獨立包裝,有4隻唔同口味,包括朱古力、士多啤梨、芝士同白朱古力味。

價錢:1,080円

14. 草莓白朱古力

草莓白朱古力講十月金一就真係冇乜特別,但裝住朱古力嘅盒咁靚,淨係儲個盒都值啦!

價錢:1,296円

15. 美少女戰士蜂巢蛋糕

有濃濃蜂蜜味嘅蛋糕,加上唔同美少女戰士嘅包裝,又係必買!

價錢:864円