話說,環遊世界相信都係大家的心底夢,問題從來是「無錢」!今次要介紹一個美國奇女子Shirine Taylor,她僅靠以下呢幾招,用 3 萬蚊港幣就完成了小資女環遊世界的創舉噜!嘩,學識佢,儲夠3萬蚊後,小編都要向世界出發啦!

第一招、用單車代步 慳晒交通費

正所謂「條條大路通羅馬」,沒有走不了的路。所以 Shirine 索性每日用大約 6 個鐘踩單車,盡力節省所有交通費用,能省則省嘛!而且累的時候可以隨時休息,又不怕有落錯車的問題發生。

第二招、每日用度有限制

嗱,窮遊重要的動作就是限制自己每日的花費,千祈唔好亂用錢!好似 Shirine 咁,她限制自已每日只可以用 6.5 英鎊(即約 76 港幣),就連一開始的機票錢、三餐、單車維修費等都計著入內。

第三招、拎定帳篷 席地而睡

住宿都係旅程最大洗費,所以 Shirine 直接拎定帳篷,直接在郊外睡覺。如果遇到有河川,仲可以用河水洗衫、梳洗,方便又快捷。當然,如果不習慣露營的朋友,都可以揀去 Hostel 打工換宿,解決煩人的住宿費。

第四招、食麵包、麵食及當地食物

無錢時,小編都會食個麵包當一餐,做Backpacker都一樣,Shirine 就是靠食麵包、自己煮麵食,甚至是街上賣的小食度日,便宜又算飽肚。如果有本地家庭接濟就更Lucky了!

第五招、保持開朗心境 意志夠堅定

解決左硬件,自然仲有軟件部分,而窮遊的軟件便在於意志及心境!
要知道每日都要忍手不 Shopping、不亂用錢,又不能日日吃貴價美食,好容易人都癲,所以如果可以保持心境開朗、輕鬆幽默和堅毅的意志,自然就好似 Shirine 般笑到最後啦!

文:Kate