Staycation最忌破壞心情,曾經有酒店因給錯房卡而令陌生男突然闖入房間,住客實為不知所措。早前曾有一對情侶去九龍區某酒店Staycation,在房間休息期間突然被一名男人闖門而入,當時港女穿著相當性感,而男朋友則因生理需求獨留廁所,即使目擊全過程卻無法阻止。事後更指「嬲到爆炸」想投訴酒店,但港女則以「唔想破壞感情」為由阻止,直言一肚氣無處發洩!

情侶到九龍區酒店Staycation 突有陌生男闖入房撞正只穿內衣女朋友

Staycation的話題可謂「每日新鮮」,早前曾有港男在討論區「嬲爆」分享,指與女朋友到九龍區某酒店Staycation,原本心情大好,但卻被一人破壞氣氛!他指,當時女朋友身上只穿上內衣,而自己因肚子不適而在廁所「方便」。期間突然聽到開門聲,再看到一名陌生男人無故直接闖入房間,撞正僅身穿內衣的女朋友,「就咁就畀條友無啦啦睇蝕晒」!

陌生男闖門 情侶入住九龍區一酒店時突被陌生男闖入房間
情侶入住九龍區一酒店時突被陌生男闖入房間(圖片來源:Unsplash@vojtechbruzek)

港男指當時「嬲到爆炸」,揚言要投訴酒店,誰知被看光光的女朋友阻止,解釋「唔想搞大件事」、「佢當時有著內衣」、「自己唔mind,又冇走光,唔想破壞心情」,而男朋友在這情況下只好聽命,但仍一肚氣無處發洩!

陌生男闖門 港男指女朋友當時身穿內衣示意圖,非當事人)
港男指女朋友當時身穿內衣(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《婚姻合伙人》)

港男在網上指,認為自己女朋友的處理方法「有啲唔啱」,稱「畀陌生人睇到咁多肉體,唔明點解佢咁easy going」,遇到闖門事件應該據理力爭,向酒店投訴而非啞忍。

陌生男闖門 港男指女友被睇全相,自己感到「受傷」示意圖,非當事人)
港男指女友被睇全相,自己感到「受傷」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《降魔的》)

網民:你當時唔出聲鬧個男人先係最錯!

網民得悉後有好多意見,話「你地自己唔鎖門咁戇X」、「唔係有心,又有著內衣褲,都唔係太乜嘢啦」,有網民就認為事主女友只是顧全大局,「費事去投訴人哋,節外生枝影響你哋嘅快樂旅程」。亦有網民指男朋友大為不是,「保護女友同屋企人安全係男人責任,入屋唔鎖門佢要負全責」、「成件事好詭異,係咪識㗎」、「其實你自己當時唔出聲唔鬧條友都已經錯,仲可以怪邊個」、「咁你就應該堅持去投訴啦」。亦有好多網民熱烈討論入住酒店應否鎖門,事主就認為就算不上鎖,其他人都不應該擁有入房權限,認為酒店應該對闖門問題負上全責。亦有網民認為有部分酒店房門好容易出問題,應該養成鎖門習慣,「一來可以防止意外,二來感覺上安全」。

圖片來源:Unsplash、TVB《婚姻合伙人》、TVB《降魔的》