拍拖時間長,是否等於身邊那一位注定是最後結婚的一個?未必,人越大,追求的事物都有所不同,到談婚論嫁的階段,住屋、生活開支、經濟狀況的問題都會一一浮現,更有人因此而「結唔成婚」。早前有男網民在網上苦訴,指自己向拍拖6年的女朋友求婚遭到拒絕,而原因竟是因為做家族生意的男朋友「職業唔高尚」,嫌棄他職業「低等」。雖然女朋友斷言拒絕,但男方依然希望對方回心轉意,惟女方一直用朋友男朋友作對比,終以分手收場。

拒絕求婚 賣餃子 男生向拍拖6年女朋友求婚被拒示意圖,非當事人)
男生向拍拖6年女朋友求婚被拒(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《單身男女2》)

男生向拍拖6年女朋友求婚遭拒 女方:你家族生意嘅行業太低等!

拍拖和結婚屬兩回事,這句說話都聽過不少,每逢談到婚姻,不少現實問題都會浮現出來,即使一直相安無事,或許最後都會因為金錢而決裂。早前有名拍拖6年的男網民在網上大呻,指自己向拍拖六年的女朋友拿出求婚戒指求婚,但竟被對方拒絕。事源二人大學時認識,拍拖至今已經六年,由於男方父母開了一間專賣餃子專門店,生意非常穩定,家庭環境相當不俗,更一早「上車」。而大學時期男方已有私家車代步,為了避免女方要「逼巴士」因而經常開私家車接載她,而對方亦會感到優越感,更曾表示自己日後可以當老闆娘感到高興。

拒絕求婚 賣餃子 女方嫌男生煮餃子流汗「唔靚仔」示意圖,非當事人)
女方嫌男生煮餃子流汗「唔靚仔」(示意圖,非當事人)(圖片來源:《家事ヤロウ!!!》截圖)

但後來大家大學畢業後,女朋友即有心態上的轉變。他指以往女朋友已知他日後會接手家族生意,繼續經營餃子店,但由於她看到工作過程後則開始生厭。「我每日都會喺廚房流汗工作,佢見到就開始嫌棄,仲拎我同佢個Friend比較,話人哋男朋友係汽車經紀,日日都著西裝返工,靚靚仔仔咁」,更指好朋友接男朋友下班時都會分享合照,令人羨慕。

拒絕求婚 賣餃子 女方常讚閨蜜男朋友「著西裝返工靚仔」示意圖,非當事人)
女方常讚閨蜜男朋友「著西裝返工靚仔」(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《過街英雄》截圖)

年薪300萬都被嫌棄:原來佢一直都覺得無面

他續指,自問自己收入不會比汽車經紀差,對方亦未讀過大學,談吐有江湖味。「我份工唔使著到好靚,但扣除成本一個月都淨賺8萬台幣(約港幣2萬),高峰時期可以有30幾萬台幣(約港幣7萬),每年收入都有300萬台幣(約港幣73萬),我唔覺得有咩咁失禮」。另外,他亦指自己有能力可置業,因而想與女朋友組織家庭,但想不到女朋友原來一直在身邊嫌棄自己,因「覺得無面」而拒絕求婚。不過他仍希望對方可以回心轉意,但女方還是要分手收場。

拒絕求婚 賣餃子 原來女方一直嫌棄男生家族生意失禮示意圖,非當事人)
原來女方一直嫌棄男生家族生意失禮(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《分手合約》)

網民:女生都係短視嘅人!

帖文一出後,不少網友把重點放在「閨蜜男朋友」身上,指「神奇在個女仔羨慕閨蜜男友係汽車⋯⋯經紀?仲以為係車行老闆,真係咁都好羨慕,分手都唔可惜」、「其實佢係咪鍾意咗人哋男朋友,趁機扮嘢分手」;亦有人指女方太短視,指「咩都淨係睇眼前,你接手咗間舖就會用另一個方法經營㗎啦,請人返嚟睇舖,自己做總經理,仲使咩自己落手,到時一間舖變幾間舖,你睇吓佢返唔返嚟求你」。

拒絕求婚 賣餃子 網民指女生的視野短淺示意圖,非當事人)
網民指女生的視野短淺(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《華麗轉身》)

結婚前看清一個人應該高興

而網民都指「呢個世界太把盛女,驚咩?」,更指男方應感到好運,趁早看清對方為人已經算贏,「「認識6年時間,應該清楚女人為人,她的一舉一動,談吐,是否拜金主意,不過好在她佢絶,如果娶到呢種女人,一定家嘈屋閉,分手啦,可能會識了一個比她好好多」、「管理處D保安都著西裝! 你唔嫁個保安」、「使唔使喊呀應該要笑, 開香檳」。

圖片來源:電影《單身男女2》、《家事ヤロウ!!!》、TVB《華麗轉身》、電影《分手合約》、TVB《過街英雄》