正所謂「唔打東家打西家」,不少打工仔都會每隔1-3年就會跳槽,希望有更好的薪酬福利。早前就有網民發文指,自己上司在面試時,向對方詢問了一條超尷尬的問題,就連身經百戰的HR都忍唔住笑出聲!到底上司問了一條什麼問題呢?

打工仔 示意圖
示意圖(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》)

上司問後生仔超老尷問題 HR忍唔住「吓」出聲

早前有網民在「香港討論區」出Post「上司做interview問咗一條好尷尬又好好笑嘅問題」,究竟網民的上司問了甚麼呢?網民指,公司趁畢業潮請人,所以其上司就同HR同事一齊去面試,而當天的面試者是一位剛剛大學畢業的「後生仔」。而在面試途中,上司問這名大學生:「如果畀你有一種超能力,你想有邊種?」這條看似天馬行空的題目,令這名面試者呆了呆,更「吓」了一聲。之後HR同事都忍不住笑了,不知道是因為題目還是因為面試者的反應。

打工仔 示意圖
示意圖(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》)

後生仔夾硬答超真心答案 HR:條問題真係好尷尬

但面試時間,面試官問了,要見工的當然必定要回答。最後,該名「後生仔」十分認真地指:「我最想有Money Power,咁我就唔使嚟見工啦」。而網民最後再留言指,自己的上司份人死板,不識變通,但今次突然問了一條「好尷尬又好好笑嘅問題」。

打工仔
(圖片來源:TBS《我要準時下班》劇照)

文章一出,不少網民都留言:「樓主上司幾大呀」、「問一個唔普通嘅問題,答一個好一般嘅答案,有乜咁好笑」、「真情流露請得過」、「好普通的問題!我被問過三次」、「你似跟到個好大佬都唔知喎」、「上司有慧根,亦想搵個有慧根的人」。

更有網民認真討論自己想要超能力:「讀心術,知道人地諗緊咩」、「必定係時間停止」、「我要有預知24小時候後發生嘅事情」。

打工仔 網民認真討論自己想要超能力:「必定係時間停止」
網民認真討論自己想要超能力:「必定係時間停止」(圖片來源:電影《哈利波特:阿茲卡班的逃犯》劇照)

圖片來源:香港討論區、ViuTV《大叔的愛》、TBS《我要準時下班》劇照、電影《哈利波特:阿茲卡班的逃犯》劇照