踏入12月,應該唔少香港人都準備好去北海道過白色的冬天。原來有好多冬天的 北海道冷知識 係好有趣,唔好話你唔知,好多日本人都唔知!例如,由屋頂溶雪變成的冰柱,係北海道小朋友的「零食」,唔係講笑呀!

5個冬天北海道冷知識!

01│摘「冰柱」當零食?!

冰柱,除咗可以係小朋友用來格劍的「兵(冰)器」之外,仲係佢哋嘅零食!隨手喺屋頂摘一條落嚟,打完交之後,口渴,咪食囉!補充水分嘛!

02│砌‧唔‧到‧雪人!

去到北海道,以為咁多雪實冇死啦!但唔好亂唱:「Do you want to build a snowman?」因為北海道係build唔到snowman呀! 原因係啲雪係好乾的粉雪powder snow,除非加水,否則啲雪係唔會黐埋一齊,唔好話雪人,就連雪球都整唔到呀!

03│凍的形容詞唔係「凍」,係「痛」!

對於一年有一半時間氣溫都係冰點以下的北海道來說,「凍」(さむい),已經不夠形容有幾凍,當地人會用「痛」(いたい) !真係凍到痛吧!

04│雪兜係雪地的BB車

唔好以為剩係喺滑雪場或者雪祭先會出現呢個畫面,冬天的時候隨時都見到!你試過喺雪地拖喼未?試過就知點解唔會用BB車!

05│冬天比夏天食更多雪糕!

因為戶外的氣溫夠凍,點食雪糕都唔怕溶!但入到室內,因為開咗暖氣,溫差好大,又會想食啲凍冰冰嘅嘢,例如雪糕(或者啤酒)!