Jet Lag解決|去旅行或者公幹最擔心就是面對時差所造成的失眠問題,坐完飛機辛苦,落機更加因為睡眠問題而無精神去玩,真是得不償失。以下將會教大家5招如何拆解時差造成的失眠問題,一教瞓到天光!

5招對抗長途機後時差問題:曬太陽吸收維他命D、避免飲茶/咖啡

解決Jet Lag |方法1. 曬太陽吸收維他命D

人人都話曬太陽可以減輕jet lag,原來這個說法是有醫學根據嘅!因為人體的生理時鐘,會按住接觸陽光的情況而自動調整;當皮膚接觸陽光時,能產生維他命D,心情開心啲,仲有助入眠!記者試過飛歐洲,在當地的下晝時間落機,立即衝返酒店大覺瞓,反而令到接下來幾日都有時差,生理時鐘大亂。所以每次再飛長途後,都進行簡單的戶外活動,見下陽光才返酒店休息,的確有幫助。

西貢行山 大潭水塘 影相好去處 名古屋酒店 Jet Lag 909_faq02
(圖片來源:GOtrip編輯部)

解決Jet Lag |方法4. 飲熱牛奶代替茶/咖啡

要避免jet lag,千祈唔好企圖飲茶或者咖啡等含咖啡因或酒精飲品,亦都唔好依賴安眠藥,以免打亂生理時鐘。反而應多飲水和攝取維他命C和D,或多吃橙、奇異果和香蕉等等。睡前不宜吃得太飽太滯,記者會在上床前,飲半杯熱牛奶,少許的飽足感會瞓得更好。另外,有空姐朋友分享心得:每次外遊都準備龍眼肉和紅棗,泡水飲都瞓得特別好,對jet lag有幫助。

西貢行山 大潭水塘 影相好去處 名古屋酒店 Jet Lag 909_faq002
(圖片來源:GOtrip編輯部)

解決Jet Lag |方法3.睡前唔篤手機

都市人睡覺前都習慣玩手機,覆個短訊才入睡,特別旅遊期間,都會用電話跟香港親友傾多兩句或者計劃行程。但是電子儀器螢幕放射的藍光,會抑制腦內令人產生睡意的褪黑素分泌,容易令人失眠,jet lag問題更加嚴重!專家就建議睡前兩小時,不要玩電話。萬一真是難甩網癮,可以在上床前戴上眼罩,唔好再心思思玩電話。

西貢行山 大潭水塘 影相好去處 名古屋酒店 Jet Lag 909_faq04
(圖片來源:GOtrip編輯部)

解決Jet Lag |方法4. 4/5星酒店選擇枕頭枕芯

除了要對抗時差,旅程上的另一敵人是「生保床」。面對陌生環境,無論小朋友或者成人在心理上都需要「熟悉感」,記低以下幾招,可助你快速入眠。

  • -入房第一時間檢查會唔會太光、有無噪音和霉味,有的話即時要求換房;否則上床前先發現,被光線氣味影響入眠,想換房都未必有其他房啦!
  • -部分四、五星酒店甚至可以選擇枕頭枕芯,例如羽絨、回彈、 蕎麥、纖維、硬枕等等,在入住之前不妨打個電話問一問。

西貢行山 大潭水塘 影相好去處 名古屋酒店 Jet Lag 909_faq05
(圖片來源:GOtrip編輯部)

解決Jet Lag |方法5. 帶定私家枕袋增加熟悉感

  • 睡前要放鬆心情,泡個熱水涼;唔嫌麻煩的可以帶薰衣草精油,同埋私家枕袋出國,聞住熟悉的味道,一撻落床即刻可以大覺瞓。

Tags :
撰文:yuki@港女講旅行圖片來源:GOtrip編輯部