對遊客來說,整個行程是窮遊還是豪遊,其中一個關鍵就是外幣的兌換率,出發前每天mon實匯率,見到價位不錯就馬上換錢,可以說是每位香港人出發前的寫照。早前Google就公佈了「香港2015熱爆外匯兌換搜尋排行榜」,馬上和大家公佈最熱門的頭3位!

No.3 韓圜

自從韓流襲港,去韓國嘅香港人一年比一年多,加上韓國政府推出唔少有利旅客嘅措施,令到越嚟越多人去韓國玩,睇返呢一年嘅匯率,年頭到年尾總共下跌8.45%,有大行估計,韓圜兑港元明年或要跌穿160大關,重返2010年6月時低位,大家準備好去韓國入貨未?

資料來源:YAHOO!財經

相關文章:2016年起免稅小店可即時退稅!附退稅小知識

試用首爾車站「自助退稅機 」 9個步驟實測報告

No.2 紐西蘭元

紐西蘭出名靚景多,係唔少港人去長途旅行嘅選擇之一,睇返呢一年,紐元兌港幣嘅匯下跌超過13%!而自從巴黎發生恐怖襲擊之後,都多咗香港人去澳洲同紐西蘭玩,不過有經濟學家分析嚟緊紐元匯價應該會上升,打算去玩嘅朋友要睇實啊!

資料來源:YAHOO!財經

相關文章:【遺忘地圖】而我不知道紐西蘭在哪裡?

《奇異果巴士環遊紐西蘭》@我是旅皇

No.1 日圓

登登登登!相信唔少人都估到排頭位嘅就係港人最愛嘅日本啦!年頭到宜家雖然跌幅唔大,但因為由2011年10月試過最高峰的「10算」後,日圓就開始不停跌,所以日圓個價算係keep住唔錯,加上明年開始買夠5,001円就可以免稅,日圓又有望繼續跌,一年去幾次日本絕非難事啊!