香港打工仔出名工時超長,每周工作 50.1小時,平均比印度外賣仔還要多7個 鐘!若然生在北歐,打工命運就更加截然不同──北歐人每周工作30小時、月薪3萬5港紙;你睇梗呢篇報道時,佢哋已經計劃梗長達一個月的暑假,逃離市中心、搬去海濱度假屋盡攬陽光!係咪覺得投錯胎?為了探索一下北歐 「 風流工 」有幾輕鬆, 黃翠如 早前就「 復出 」 拍旅遊節目,去了芬蘭、瑞典兩星期,體驗愉快「 外勞 」生活!

終於唔使拍劇!

原來黃翠如轉去大台後完全未試過主持個人旅遊節目,對上一次已經係6 年前在 NowTV的旅遊節目《Lifetival》!今次出動黃翠如,幕後拍攝是《走過浮華大地》的團隊,距離上次同Tony合作的《走過足球聖地》又已經有兩年前的事了。

任務#01 樹屋打雜 好睇唔好住

Working Holiday最入門級工種,當然就係旅館打工,低技術、易搵食,仲可以賺埋住宿!瑞典夏天無冰酒店,但就有長年開放的百年樹齡森林樹屋:「Harads係只有 6 個房的酒店,好多旅遊節目同雜誌都有介紹,拍出嚟好靚,但真正幫手執房就完全係另一回事!」爬梯孭床單好小兒科,原來仲要執屎!幸好樹屋上面設有高科技環保廁所,大便清理前已是經過焚化,好「乾爽」仲可以欣賞到唔同形狀!

雖然設計獨特,有 UFO 又有玻璃房,但打掃絕對唔輕鬆。

房客可放低行李土篋在大堂,換個背囊上樹投宿,翠如就要孭住數十磅的床單毛巾爬梯,無得偷懶……

旅館主人表示酒店共有 6個職員,負責除草、劈柴以及維護樹屋。

除了圓形的UFO房,最奇幻的應該是玻璃房,反映四周的森林,好似隱身叢林入面一樣!