話飛就飛第 2 篇嚟啦!


繼續有GOtrip 編輯為你介紹,睇啱時間出走,做個有準備嘅旅人!5 月至 8 月有咩好介紹呢?

 

 

5月 – 非洲納米比亞 看野生動物追逐

電視睇野生動物你就睇得多,不如試下親身去感受下﹗
非洲西部南岸有個地方叫納米比亞,幾乎大部份地方都屬亞熱帶、半沙漠氣候。因為地勢高,溫差變化不大,冬季在每年的 5 至 9 月,溫度約 15 – 28 度,這樣氣溫最舒服。這裡有個埃托沙野生動物園,可以讓你親眼看到大象和犀牛在草原上追逐,還可以探訪海豹島,來一個野生動物假期吧﹗

 

 

6月 – 冰島 過一個藍天白雲的假期

圖片來源:visiticeland

 

冬天去旅行,你會話:咁快天黑嘅? 6 月嚟冰島,就可以「由日頭玩到夜晚」﹗因為冰島處於溫帶海洋性氣候,每年 6 至 9 月的溫度涼爽舒服。也由於靠近北極圈,日照的時間特別長,6 月下旬更厲害,誇張得清晨 3 點日出、凌晨先日落。喜歡藍天白雲的朋友,冰島會唔會係你best choice?

 

 

7月 – 法國 被薰衣草包圍

7 月係薰衣草嘅月份,無論係北海道定法國,都係最佳觀賞季節﹗日本去得多,今次去法國。
普羅旺斯屬於地中海氣候,夏天比較乾燥,每年的日照可以達 300 日以上,風光明媚,7 月至 8 月更是薰衣草盛放的季節,很多人都喜歡來這裡度假。

 

 

8月 – 土耳其看熱氣球

圖片來源:citizenfit

 

8 月的土耳其,雨水甚少,你可以輕鬆四圍玩。土耳其出名熱氣球。
卡帕多奇亞 (Cappadocia) 位於土耳其中部安納托利亞高原,有千年前火山爆發的熔岩覆蓋,長年累月受到風雨侵蝕,成為了大自然鬼斧神功的奇景。在這裡觀賞熱氣球比坐熱氣球震撼得多。

TEXT:SAMI