搭長途機閒閒哋都十個八個鐘,瞓又瞓得唔舒服,真係好鬼悶㗎嘛!惟有旨意 機上娛樂 系統,可以有新戲畀我睇下打發時間啦!點知,聽航空界的老朋友講,原來航空公司為咗慳燃油成本,考慮拆除飛機上的部分娛樂設備,包括拆除每個座椅靠背上的電視屏幕,預料每架飛機因而可以減磅1 至2 噸!為咗合理化自己嘅諗法,啲航空高層仲話,依家啲客唔係瞓覺,就係玩自己部「手機/Pad Pad」,若然拆晒所有屏幕,架機就減磅兩噸,慳番油錢之餘,仲可以環保!

阿珍聽落就梗係覺得唔筍啦!連娛樂設施都要自備,正價航空當廉航辦,難道慳油又可以唔派飛機餐?不過部分廉航如新加坡的 Scoot 同AirAsia 都行緊出租平板電腦當娛樂系統,減輕成本之餘仲賺多筆。

航空減磅 怪招層出不窮

其實早在2005 年,本地某大航空公司就曾成立一個「飛機減輕專責小組」,旗下員工要為慳油出謀劃策,徵集而得的招數包括:

  1. 不再給機隊外殼髹上航空公司標誌,轉而改為磨光的金屬表面選用;
  2. 更輕巧的餐車及乘客座位;
  3. 考慮用較輕紙張刊印機上雜誌;
  4. 拆除座位上的娛樂系統,改用限量派發平板電腦;
  5. 以及提高航班準時率,以讓機長毋須為了趕時間而加快飛行速度。

咁多個提議入面,多數都係為慳而慳,阿珍就覺得最後一項「提高航班準時率」最啱聽、最積極嘞!

延伸閱讀

飛機唔等你?| 搭飛機check-in遲到4大對策

方東昇教你執行李 隨時on call搭飛機,有乜要準備?

最佳飛機座位的黑客指南@KAYAK