韓國風格的化妝之中,「一字眉」外「咬唇妝」可謂另一代表作。今次試用 eSpoir 的TINT MARKER & LIP BALM DUO,一枝兩頭,染唇之後再用唇膏塗出咬唇效果。eSpoir 的 PRO DEFINE LIP PENCIL 又話可以做到咬唇效果,好唔好用?睇咗就知入貨清單有無佢份!

1) 一枝搞掂咬唇妝 | eSpoir TINT MARKER & LIP BALM DUO ($155@1)

eSpoir 的TINT MARKER & LIP BALM DUOm 一共有 6 色,今次試左其中 5 隻色,睇下邊一款咬唇效果最韓、邊一款效果最好。

五隻色分別有:(左)PK001 Catch me, PK002 Sweetful ,RD201 Lady Possy, BR901 Cork 及OR401 First Wink。

一枝TINT MARKER & LIP BALM DUO有兩個頭,左邊是染唇的部份,右邊是唇膏的部分。

【PK001 Catch me 試用】

PK001 Catch me是粉紅色系列。要營造咬唇效果,先把嘴唇內圍用染唇的筆頭畫上色,感覺 TINT MARKER & LIP BALM DUO 比其他水狀的染唇產品快乾,要小心塗在嘴唇內圍。

染唇後就用 TINT MARKER & LIP BALM DUO 另一頭的唇膏塗上整個嘴唇,唇膏是有色唇膏,非常有光澤感。
用後感:
咬唇度:★★★☆☆(咬唇效果不夠自然,唇膏顏色比較淺,會看到兩截色。)
潤唇度:★★★★★(染色時水筆很乾,但唇膏十分滋潤,要小心不用塗太多,以免變油嘴。)
韓妝度:★★★★☆(很適合春夏使用。)
【PK002 Sweetful 試用】

用後感:
咬唇度:★★★★☆(PK002 Sweetful 的顏色雖然較淺,但可以把染色的部份和唇膏融合,咬唇妝高度完成。)
潤唇度:★★★★★(染色時水筆很乾,但唇膏十分滋潤,要小心不用塗太多,以免變油嘴。)
韓妝度:★★★☆☆(喜歡自然妝感的朋友就用PK002 色啦!)

【OR401 First Wink 試用】

試用時一個唔小心就染得太大範圍,用手指係不可能抹得甩!記得要小心染色。

橙色系列其實非常「韓」,但比較染唇部份,唇膏太淺色,難以做出咬唇妝感。

看官網的教學,似乎還要有一個STEP 0 :使用唇部遮暇遮蓋唇色。(圖片:espoir網站圖片)

用後感:
咬唇度:★★☆☆☆(因為唇膏部份太淺色,有色潤唇膏不足以遮蔽本來的唇色,好明顯有兩隻色。)
潤唇度:★★★★★(染色時水筆很乾,但唇膏十分滋潤,要小心不用塗太多,以免變油嘴。)
韓妝度:★★★☆☆(OR401 First Wink 其實是編輯最睇好的顏色,建議先遮掩嘴唇本來的顏色再使用。)

【BR901 Cork 試用】

BR901 Cork 是酒紅色,感覺比較像玫瑰色。

用後感:
咬唇度:★★★☆☆(唇膏顏色深了一度,但不足夠完美融合染色部份。)
潤唇度:★★★★★(染色時水筆很乾,但唇膏十分滋潤,要小心不用塗太多,以免變油嘴。)
韓妝度:★☆☆☆☆(不太韓妝感,但這唇色冬天最適合。)

【RD201 Lady Possy 試用】

用後感:
咬唇度:☆☆☆☆☆(塗上勁多層唇膏也不足以變成咬唇妝,失敗。)
潤唇度:★★★★★(染色時水筆很乾,但唇膏十分滋潤,要小心不用塗太多,以免變油嘴。)
韓妝度:★★★☆☆(這個顏色其實很適合韓妝,像櫻桃的感覺。)

2) 霧感極重 | eSpoir PRO DEFINE LIP PENCIL ($135@1)

另一款聲稱可以打造咬唇妝的有 eSpoir PRO DEFINE LIP PENCIL,一邊是唇筆,一邊是唇掃。(顏色:Touch The Orange)

eSpoir PRO DEFINE LIP PENCIL 單用亦可以當唇膏用,加強唇色。但一定要加上潤唇膏或唇蜜,否則乾到甩皮。

【eSpoir PRO DEFINE LIP PENCIL + eSpoir NOWEAR SIGNATURE 唇膏 試用】

另外編輯試咗用 eSpoir PRO DEFINE LIP PENCIL + eSpoir NOWEAR SIGNATURE 嘗試打造咬唇妝,即刻又試試成功率有幾高!

使用 eSpoir NOWEAR SIGNATURE 的 RD205 Instinct。($215@1)

同樣用上唇膏塗在嘴唇內圍位置,RD205 Instinct 搽出嚟比較偏玫紅色,單搽都靚!

再用上 PRO DEFINE LIP PENCIL (顏色:Nude On Skin) ,塗上後用筆掃模糊唇膏顏色,明顯失敗!
用後感:
咬唇度:☆☆☆☆☆(似畫畫多過似搽唇膏,失敗。)
潤唇度:☆☆☆☆☆(唇膏同唇筆都好乾,加埋用更乾,用筆掃之後更看到筆觸。)
韓妝度:★☆☆☆☆(顏色其實好睇,但用筆掃模糊唇膏顏色係做唔到咬唇妝,用手指似乎好啲。

總結:

想打造咬唇妝,都係要用 TINT MARKER & LIP BALM DUO 比較好,小心染唇後再用唇膏滋潤番,就可以簡單做到咬唇妝。唇色本身比較深的朋友,就要先用唇部遮暇遮蓋唇色。PRO DEFINE LIP PENCIL 以及 NOWEAR SIGNATURE都係分開用比較好,最多使用 PRO DEFINE LIP PENCIL 的 Nude色(Nude On Skin)畫在唇邊,變成細嘴仔。