未去澳洲之前,我係玩海盜船都會飆眼淚嘅人嚟。

但係難得去到澳洲,唔玩下又好似好嘥。
於是終於揀咗喺開恩茲跳Skydive喇!!!聲稱可以望到大堡礁㗎

從14,000呎高空一躍而下,原本以為會好驚,結果係 超・爽 !!!
由跳出去到落地約1分30秒,就燒咗我約HK$1,744。

再另加約800蚊買handy cam段片+相……
落到嚟第一句係:「好正呀!我想跳多次⋯⋯如果有錢(重點)。」

好多人會問:「澳洲定新西蘭跳好啲?」
我跳前如是問教練,佢嘅答案好發人深省:「無論喺邊度跳都一樣,最重要係你跳過。」

所以世上只有分「有跳」和「冇跳」兩種人,跳傘地點何足掛齒:)

後來我發現喺新西蘭跳,過程快好多,個景又靚啲,但因為教練嗰句,我冇後悔到!!!

不過新西蘭比澳洲嘅價錢都貴成一千蚊,大家可以自己衡量下CP值~

跳前請睇 5大貼士

01 | 唔好睇小高空低幾度,加埋大風,真係超寒!即使係夏天,都建議著番件外套~

02 | 頭髮最好all back,係要連前蔭都夾起晒,否則劉海向上飛,會變成洋蔥頭的。(我就是失敗的例子)樣衰之餘,仲會唔覺意阻住教練視線。

03 | 澳洲跳的話,連市區接送佔半日時間,新西蘭的話,自駕去到Centre即刻跳得!
我曾經陪朋友冬天去新西蘭跳,可能因為淡季,填完生死狀、整裝就直接上小型飛機。相反我嗰陣喺澳洲跳,預成半日時間,一車參加者由市區接駁到郊區,呆等半日先輪到我,即使其他人幸運晨早跳完,亦要等齊成隊人先開車走。

04 | 澳洲拍攝套餐:Handy cam同額外搵個cam man一齊跳嘅差價係HK$350,我當時仲係窮書生揀咗前者,依家諗番其實價錢唔算差太遠,都唔爭在嗰少少啦~

05 | 高空跳傘 宜安排喺行程前段,因為天氣因素(如風力、雨勢)都會影響跳傘要突然取消,預番時間走盞,不幸被改期都仲有機會跳!

GOOD LUCK TO YOU ALL!