搭飛機如果想坐連位,一定要預先online check-in好多人都知,不過早前就有地勤大爆料分享親身經歷,指一名港女因為太遲check-in而無連位坐,繼而發脾氣大鬧地勤,事件令網民直斥該位港女毫無常識!

登機手續
港女臨起飛1小時才辦登機手續(圖片來源:unsplash@Artur Tumasjan)

飛機無連位 港女威脅要投訴地勤

一名自稱是前地勤的網民分享,自己很久以前遇過2位客人,在飛機起飛前一小時才到機場辦理登機手續,所以未能安排連座給他們。於是,女客人就開始質問事主:「點解冇得一齊坐㗎,你地對面個同事話得㗎喎。」

事主指,飛機只有300個座位,而該對男女起飛前一小時辦理登機手續,已經是第290同291名乘客,所以無法安排到一齊坐:「唔好意思呀小姐,真係成班機都Full晒,冇一齊嘅位,你地下次Online Check In左先?或者你有冇對面同事個名,我問下佢咩事?」

登機手續
事主為一位情侶辦理登機手續(示意圖,非當事人)(圖片來源:TVB《衝上雲霄II》截圖)

而該名女客人稱,男友其實是高級會員,聽到事主的說法後,已經說了「唔該」。但女客人沒有打算放棄:「咩叫冇啦,你咩態度呀而家?你有冇禮貌㗎,你比你個名同Staff Number我,我要投訴!」

網民:唔識Online Check-in?

看完事主的故事,網民直指該女客人不講理:「直覺話俾我知,條女應該好快俾條仔飛」、「咁高級,買票時劃埋位」、「Online Check In 都唔識呀?」

登機手續
網民回應(圖片來源:Facebook截圖)

但又有網民認為港女發脾氣其實另有原因:「好多人諗住最後一刻Check In博Upgrade」、「佢鬧俾條仔聽啫,覺得條仔唔幫佢」。

登機手續
網民回應(圖片來源:Facebook截圖)

登機手續
網民回應(圖片來源:Facebook截圖)

不少網民都幫事主鬧爆女客人,有些更一句道出重點:「叫佢搵返對面Counter同事幫手」、「早啲Check In 咪有位俾你揀」、「Online Check In 咪有得一齊坐」。

Tags :
圖片來源:TVB《衝上雲霄II》截圖、unsplash@Artur Tumasjan、Facebook截圖