熱愛水上活動的遊客,去沖繩旅行都會要浮潛,不過就不是每個人都適合浮潛!早前就有位瘋狂阿媽打算帶3個月大的BB去浮潛,還上網詢問意見!她的帖文就當然引來了大批網民的怒斥與恥笑,直呼「生仔要考牌」!

阿媽欲帶3個月大BB浮潛

沖繩以湛藍的海水聞名,因此不少人會特地到著名的青之洞窟浮潛,落海探秘。有一名媽媽於Facebook發文,指自己將會到沖繩旅行,同行有一名只有3個月大的BB,而她想徵求網民的浮潛意見:

請問大家有沒有帶小嬰兒(屆時三個多月)在沖繩浮潛的經驗?有哪間浮潛店可以帶BB的嗎?如果沒有,那一家人浮潛或潛水時是不是就要留一人照顧BB?謝謝!

浮潛
瘋狂阿媽:「請問大家有沒有帶小嬰兒(屆時三個多月)在沖繩浮潛的經驗?」 (圖片來源:unsplash@balthazar_lvr)

當然,如此不合理且異想天開的「真心膠」發文即時引來大批網民熱烈討論,不少人都怒斥阿媽的想法極癲而且無常識:「嬰兒怎可能去浮潛呀!有冇常識?!」、「去呢啲戶外活動為主嘅地方,唔好睇少30度以下天氣,BB散熱能力唔似大人,想個BB仔中暑易過你去搵保母」、「產後三個幾月,傷口都未埋好哂,身體都未休養好就咪學人浮潛啦」。

浮潛
不少人都怒斥阿媽的想法極癲而且無常識:「嬰兒怎可能去浮潛呀!有冇常識?!」(圖片來源:unsplash@Roméo A.)

亦有網民以搞gag式留言諷刺這位「真心膠」阿媽:

【BB都有主見㗎!】「其實有冇問過BB想唔想去沖繩同浮潛未?可能BB係想去韓國滑雪,又可能想歐遊沖浪,同bb傾吓先啦!」

【改個名啱啲】「不要叫浸個三個月大嬰兒落海做『浮潛』;試著叫這『餵魚』、『海神獻祭』或者『掉佢落海』。」

【BB can do ANYTHING!】「3個月浮潛、4個月笨豬跳、5個月跳傘、6個月登珠峰、7個月上太空,咁1歲就可以上埋火星。」

【其實BB自己搞得掂!】「其實嗰個3個月嘅BB可能已經識自己煲水沖奶飲同識去廁所,所以一家人浮潛或潛水時可安心留個BB喺酒店房 #曲」

【風浪呢家嘢算得上啲咩】「BB話:想當年我潛左9個幾月羊水啦,咩風浪未見過! 」

浮潛
BB:你睇我咁醒,自己搞得掂啦!(圖片來源:xFrame@xframe_official)

網民認真回覆:酒店有付費保母可幫手照顧

同時也有網民認真回覆這位阿媽:「頸骨一般要到六個月大先夠力,連抱都要小心。何況在海水中,海浪係有衝力嘅」、「酒店嘅話,一般可付費請保母幫手照顧,唔落水。但入住前應先講明等酒店安排」。同時也有人指出,根據水下愛好者團體PADI的教練指引,浮潛課程最少8歲才可參加。但就算小試牛刀,潛店一般接受年齡限制最少都需要到5歲。

浮潛
根據水下愛好者團體PADI的教練指引,浮潛課程最少8歲才可參加。但就算小試牛刀,潛店一般接受年齡限制最少都需要到5歲。(圖片來源:xFrame@xframe_official)

沖繩親子浮潛普遍 但最少2歲以上

其實在沖繩,親子浮潛是十分普遍。不過,大部分提供浮潛店只會接受2歲以上的小朋友參與。而小朋友的所謂「浮潛」,亦只不過是坐着水泡跟父母一起在海中觀賞水底的魚及餵魚。

不過沖繩浮潛店的服務可謂十分貼心,部分浮潛公司更會提供託兒服務。如果小朋友因為年齡或不敢玩浮潛,也可以帶到託兒中心,由職員負責照顧,對象為6個月至9歲兒童,那父母便可以安心享受浮潛。不過託兒服務的對象必須是6個月大或以上,這位媽媽不如再等3個月,待BB半歲大才去浮潛吧。

浮潛
在沖繩親子浮潛十分普遍,但大部分提供浮潛店只會接受2歲以上的小朋友參與(圖片來源:unsplash@go_pol)

圖片來源:unsplash@go_pol、xFrame@xframe_official、unsplash@Roméo A.、unsplash@balthazar_lvr