以聲音分貝衝擊耳膜馳名的TVB節目《學是學非》去到2016全新一輯,衝出香港去到泰國取景,搵埋地膽胡慧沖一齊瘋狂做實驗,地方大咗實驗亦都更Crazy,一連6集,每集會玩一個景點,即刻搶先睇睇以下取景Checkpoint:

01./ 華欣打靶場,測試擋子彈真相

首站位於華欣對落的Phetchaburi,並唔係大眾化景點,主要係當地人玩燒槍的地方;是非精在此嘗試真槍實彈射擊,睇下可以射爆幾多個西瓜!

電視劇或電影中,經常見有人不幸被槍射中要害,實則萬幸衣服口袋中有一枚硬幣,剛好擋住子彈,避過「死神」奪命;硬幣當真能「防彈」?還是信者太天真?當地神槍手一邊以真槍實彈「擊穿」真相,一邊再造疑雲- 一捏即破的水氣球、輕拍都可能會碎的西瓜,「防彈」能力竟比質地堅硬的木板強?聽聽香港中文大學物理系系主任吳恒亮博士如何解釋!

 


Chao Pet Shooting Range
地址: 154 / 1 , Tamboon Smopeur , Amphur Banlad , Petchaburi province
電話:032- 493211 081 – 8216777

02./人肉洗衣機@華欣駱駝樂園

一個測試離心力的大型裝置,香港絕對搵唔到,除咗奀滋滋的女主持,連身型有咁上下的Roger都可以離地轉到貼牆飄起,呢個實驗唔簡單:

之前Roger幫旅行社拍攝遊記,亦都有嚟過呢度玩,據講只要望實軸心的燈,就唔會暈浪,仲可以靠離心力將自己變到好似蜘蛛俠一樣貼住攀牆,好神奇喎!

Camel Republic Amusement Park
地址:Camel Republic Petkasem Road , Amphur Cha- Am , Petchaburi province

03./泰拳瘦身 Chitalada Gym

燃燒卡路里還是做人肉沙包?是非精將會去到曼谷拳館,搵嚟專業拳手瘋狂做實驗!


Thai Boxing 
地址:277  Soi Sangsuth 3 , Klong Tey , Bangkok

04./靚爆鏡BBQ,太陽能燒烤場

返去華欣對落的Petchaburi省,一個不費燃料的BBQ燒烤場,由泰國50歲“發明家”席拉搭建,開設的路邊太陽能烤雞攤十足十衛星收發站,一塊塊經改良的凹面鏡,將陽光聚焦到特定的燒烤位置上,烤一隻1.6公斤左右的雞,大約需10分鐘!每天平均可以烤50隻,唔知天陰點算?

Solar BBQ
地址: 219 Tamboon Nongsano, Amphur Muang, Petchaburi province

 

05./Rocket Bangponai Temple

一間可以放火箭嘅佛寺?!唔通crossover千奇百趣?!

地址:Rocket Bangponai Temple 7 ,Bangponok , Amphur Muang, Pratumtanee Province

06./Fry Board Soi Pattaya

最後一站去到芭提雅,玩Flyboard水上飄!

地址:Pattaya- Jomtien Chonburi province

 

相關文章

【清邁】清邁湄林 回歸簡樸大自然

【曼谷】速報!鳩嗚24小時 – 曼谷新商場The Street