沒有陽光與海灘的沖繩還有什麼吸引之處?答案就在距離那霸市中心約20分鐘車程的浦添大公園!一個公園究竟有咩咁巴閉,可以吸引當地人甚至觀光客去玩?連少爺占嘅小朋友玩完都俾個like?答案就係一條90米長嘅滑梯啦!

編按:浦添公園2016年尾開始進行維修,據報預計2017年5月才會重開,如欲前往請注意

其實沖繩有不少這種滑梯公園,但浦添大公園內的滑梯堪稱人氣No.1!除了因為它是滾輪式滑梯,速度夠快,還因為它夠長!90米長的滑梯滑一次大概需時45秒,大人細路都玩到唔捨得走,難怪少爺占同囝囝都大叫過癮!

滑梯咁長,當然要有返一定嘅高度啦!一路滑一路睇到下面嘅公路同市區景色,真係夠晒刺激啊!

有幾好玩?即睇網友親身示範:

https://youtu.be/eZHXwvLEXkQ

影片來源:李大熊

唔想燒pat pat?滑前工夫要知道

大家都知道摩擦會產生熱力,喺滑梯上「擦」足45秒都真係唔嘢小,所以落場前謹記要準備好工具:可以喺100円店買張滑梯用坐墊,又或者帶定紙皮,衣著方面就最好著長褲,減少皮膚同滾輪嘅接觸,就唔怕pat pat著火啦!

公園內還有其他遊樂設施,小朋友唔敢玩,又或者想俾pat pat抖下都仲有其他選擇。

浦添大公園

地址:沖縄県浦添市伊祖115-1
交通:【自行開車】從那霸市區出發,沿國道330號線駕駛約25分鐘。
(由於公園入口處非常難找,因此建議您租車前往時請在導航系統裡輸入MAPCODE)
【搭乘巴士】從那霸巴士總站搭55號約45分鐘,於「仲間入口」站下車後步行約3分鐘
從那霸巴士總站搭21、90、98號約25分鐘,於「嘉数」站下車後步行約15分鐘
電話:+81-98-873-0700

編按:浦添公園2016年尾開始進行維修,據報預計2017年5月才會重開,如欲前往請注意

小朋友最愛 恐龍滑梯公園

驚90米長滑梯太刺激小朋友唔敢玩?唔怕,市內亦有另一個恐龍主題的滑梯公園,距離市中心約30分鐘車程,公園內最搶眼是巨型恐龍遊樂設施,啱晒小朋友。不過因為條滑梯不算長,相對90迷長滑梯係有啲失色,追求刺激朋友就唔推薦啦。

東浜きょうりゅう公園

地址:沖縄県島尻郡與那原町東浜
交通:從那霸市區出發,沿國道329號線駕駛約30分鐘

按此讚好FB:http://goo.gl/dOxRVd