出門到異地,人生路不熟,又不熟悉當地文化時,不但在街頭要小心,身處在酒店同樣要注意,事關立心不良的壞人會專為打遊客主意,所以入住酒店之後亦不要鬆懈,做好以下5件事,不讓壞人有機可乘。

入住酒店5步曲|首要開燈睇清全房、3樣必check物品

1. 不論日夜入房要開燈

專家Gipson:第一件事,係要開燈。點解?其實同迷信無關,因為自己唔鍾意黑漆漆的環境,唔夠光工作,好易傷眼㗎!

其實編輯都覺得入房間要先開燈,全因為唔開燈,你好難發現房間內的裝修細節,好似早前有人去Staycation,因為無好好檢查地毯,後疑被酒店要求清潔費。其實只要開燈檢查清楚房間就大大減低出事機會!

住酒店 天然光就係最好的燈光。
天然光就係最好的燈光。(圖片來源:專家Gipson)

2. 搜索插頭 無一遺漏

專家Gipson:除了燈之外,插頭都係酒店房容易失靈的設備之一。尤其是依家出差採訪,有幾百萬樣電子產品要叉電:電話啦、電腦啦、相機啦、Wi-Fi蛋啦!如果房間插頭唔夠多,仲要壞一、兩個,真係好唔方便!

始終房務員未必會次次檢查清楚,望落設備齊全的房間,隨時插頭有失靈,除咗不能充電之外,分分鐘會被酒店要求賠償,得不償失!

住酒店 酒店有埋萬能插,貼心!
酒店有埋萬能插,貼心!(圖片來源:專家Gipson)

3. 冷氣得個樣?Check埋開關窗!

專家Gipson:室內溫度會直接影響舒適度,所以要試試調校一下。好多時中央冷氣冇得校,如果發現個控制板只係做樣,點校都係零反應,就要睇下有冇得開窗,保持空氣流通,先至住得舒適。

冷氣真係好緊要,皆因空氣不流通,一晚之後隨時呼吸道不適。講真,住酒店都只不過想舒舒服服休息一晚,想第二日精神爽利,切記要檢查清楚冷氣及門窗!

住酒店 有時調校完,都係冇反應......
有時調校完,都係冇反應……(圖片來源:專家Gipson)

4. 浴廁失靈 影響心情

專家Gipson:之後就要check check廁所嘅沖廁及水龍頭是否正常。若然外出回來夜媽媽,想放水開大或沖涼時,先發現有問題,到時才要call人來檢查,仲分分鐘要換房,就認真掃興!所以最好第一時間check真啲!

最近有港人去酒店疑似因設備殘舊,浴室玻璃爆裂而導致片體鱗傷等等問題,或者責任不在住客,但為減低發生意外的機率,最好還是檢查清楚浴廁設備,有問題最好出聲查詢為妙。

住酒店 寬敞浴廁會加分。
寬敞浴廁會加分。(圖片來源:專家Gipson)

專家Gipson:順帶一提,我一定順手搵搵有冇風筒,你知啦,作為一個旅遊記者,儀表係幾咁緊要得㗎!可惜我又懶得帶私伙,而有時比較便宜的酒店,真係未必間間房有風筒,要走去reception借定先

住酒店 掛牆式風筒通常唔好用,呢間酒店額外多一個,非常好。
掛牆式風筒通常唔好用,呢間酒店額外多一個,非常好。(圖片來源:專家Gipson)

5. 床頭鬧鐘一定要「拆電」的理由……

專家Gipson:有個小習慣係我個人偏好,就係如果床頭鬧鐘係行針式,我會將佢放在遠處,甚至將電池攞出來,直到checkout咗,先至幫佢校番好。

因為我太醒瞓,聽住滴滴答答聲我會失眠。其他設備好似電視、雪櫃及夾萬都比較少用,所以我就冇乜所謂。至於Wi-Fi,通常都比較慢或者易斷線,我都唔寄予厚望,用番自己嘅SIM card或者Wi-Fi蛋就算。住酒店,最緊要自己住得舒適自在。

住酒店 房間細小但有大大張按摩椅,好爽!
房間細小但有大大張按摩椅,好爽!(圖片來源:專家Gipson)

住酒店 去到酒店都要睇周星馳!
去到酒店都要睇周星馳!(圖片來源:專家Gipson)

追加!網民教路衣架鎖門

網友分享「最強自製酒店防盜鎖」:需要一個衣架和一張有椅背的椅子。

原理是外面推門,衣架會同時推動門的上扣,並緊緊扣實門的下手柄,估計伸腳要重達 50lbs,才可把門踢開。至於椅背要 45 度斜放在門下方,對方表示只有 SWAT team 才可衝入房!這個感覺超級安全,又不用帶多樣物件在行李裡面呢!

住酒店
(圖片來源:Andrew Leung)

撰文:撰文:專家Gipson|編輯:CY圖片來源:專家Gipson資料或影片來源:專家Gipson