據著「0+3」開關,不少孝順仔女都準備帶阿媽去自由行,到外國行一轉。不過每隔一陣子,就會有朋友狂呻「 帶阿媽去自由行,嘈交收場」的問題。如果來輕鬆一點,跟團一了百了,遇到導遊/團友失手或出醜,仲可以一家人齊心食花生多個話題!不過有種人總是勇氣十足,帶兩老自由行!阿珍除了向你致敬,仲會呼籲大家留意下列 5 個「中伏位」:

o1. 酒店住宿 ──── 名牌要緊、小眾累事

阿媽真係好唔識欣賞嗰啲好rustic 呀、industrial 呀、artistic 嘅設計,仲會嫌唔夠光猛、啲畫邪邪哋,所以請你盡量揀佢懂得嗌酒店名的地方,例如四季、半島,平啲可以揀Four Points by Sheraton( 因為有「喜來登」三個字), 以曼谷為例, 半島經常做4K 樓下的四天套票,好抵,好啱帶阿媽去!

帶阿媽去自由行 macau_sheraton_bbq12
酒店有泳池,就算唔游,父母望見都會覺得好開心。(圖片來源:GOtrip編輯部)

02. 膳食安排 ──── 地道行先、掃街最潮

再以曼谷為例,盡量帶阿媽去街邊檔,因為佢哋真係好鍾意食!濕濕哋嘅河粉、香噴噴嘅串燒,仲有芒果糯米飯,硬係覺得街邊好食啲,因為有風味之餘,亦係唯一可以通知師奶fans「我做過當地人」。

帶阿媽去自由行 巨型章魚燒
台東夜市的巨型章魚燒NT60/ HK$15 餡料過10款,包括西芹、章魚、冬菇、南瓜、西蘭花、蟹柳、蝦、豬肉丸等等。(圖片來源:GOtrip編輯部)

03. 食量估算 ──── 多菜少肉、少食多餐

雖然阿媽食得唔多,但通常好為食,好似金魚食極唔飽,同時又不斷話:「我依家食好少㗎、蒸條魚烚條菜就係一餐。」 你由得佢講啦,你話去食喇沙佢就話好㗎喇!另外,阿媽係好喜歡去果園的,摘即食果種!

帶阿媽去自由行 T_TAIPEI_023
曼谷、馬來西亞、日韓等地都是水果天堂,帶父母逛果攤最開心!(圖片來源:GOtrip編輯部)

04. 景點策劃 ──── 超市才是王道!

之前提到寺廟只是到此一遊,真正戲肉係超級市場!有朋友兩年前去沖繩,幾乎去勻全島AEON( 當時仲叫「吉之島」),每晚買生果作宵夜,成班阿媽親戚已經好開心,今年過年仲講緊!另外曼谷Big C就更加係父母逛到唔願走的shopping大觀園⋯⋯

帶阿媽去自由行 BigC_BKK_parents
(圖片來源:Big C官網圖片)

5. 腳骨力評測 ──── 攰都唔出聲

自由行當然冇旅遊車點對點運送,路就自然行得多,但老人家幾時攰真係好難估,最常見就係勁攰都唔出聲,返到酒店對腳痛到第日行程半取消咁滯!心得係: 你自己覺得開始攰時,相信就係阿媽需要坐低休息嘅時間時,將體力同步,先可以齊齊去得更遠嘛!

帶阿媽去自由行
(圖片來源:Facebook截圖)

圖片來源:GOtrip編輯部、Facebook截圖、Big C官網圖片