身為 MACAU fans,有哪些日常對答,會令你最百辭莫辯感到最「激心」?幾年前的「一句激嬲乜乜乜」遊戲系列之中,就曾經有一個針對澳門朋友而設的「一句話激親澳門人」大賽,挑戰大家的底線,入圍作品可算是「歷久常新」,如今重看依然十分有共鳴,大致可以分為以下4大類。

 澳門人
(圖片來源:Unsplash@drown_in_city)

1.「常識是零」系列:

有時寧願被遺忘,因為遇著以下問題,絕對是「答都費事」:

澳門人咁潺架,周街都係藥房!

香港人應該最能理解,發展失衡就會造成此局面!

澳門人識寫繁體?

澳門由政府到民間都依然在使用正體中文。

 澳門人
(圖片來源:Unsplash@drown_in_city)

澳門人唔係講葡文嘅咩?你廣東話好叻啊!

澳門人係咪用葡文/普通話溝通?

新一代澳門人其實並不擅長葡文,即使在殖民時期的澳門官校,葡文亦非必修;就算大家都做過殖民地,香港人都不會字正腔圓講英文啦!

原來澳門都有高樓大廈㗎?乜唔係全部都係木屋咩?

不要被電視劇誤導!以為澳門除了賭場,就只得棚屋和漁排!

 澳門人 圖片來源:macaotourism.gov.mo
(圖片來源:macaotourism.gov.mo)

2.「地理白痴」系列:

或者澳門地方不大,有人覺得存在感薄弱,不過曾有台灣朋友將港珠澳混為一談,確實是百辭莫辯:

你哋去路環同路氹係咪要用回鄉證㗎?

其實想遊客分清路環和氹仔已經好困難,不過都不要提早將路氹割讓給珠海吧!

你們在香港哪一區?澳門?是屯門旁邊嗎

過往有不少旅客亦常常將澳門視作香港的附屬品,不知未來會否有人當作澳門是橫琴衛星市鎮!

你哋過嚟係咪要搭飛機㗎?

你哋去邊都要坐船係咪好麻煩?

廣東朋友經常問澳門朋友如何上廣州,每次Macau Fan都好想回答:「係行路嘅!好唔好?」

 澳門人
(圖片來源:Unsplash@thevernon)

3.「港燦大_晒」系列:

早在陸客進佔之前,香港人大爺般的旅遊態度早就為澳門人所詬病:

呢個係咪澳門幤價錢?

到訪的地方是澳門,加上明明寫著MOP,難道澳門是使用美金嗎?

香港同澳門有時差嗎?

香港人一入賭場就賭到天昏地暗,相信到澳門不但有時差,可能「連阿媽都唔認得」!

 澳門人 圖片來源:macaotourism.gov.mo
圖片來源:macaotourism.gov.mo

4.「憤怒的葡萄」系列:

香港人不時用政府派錢一事來「單打」澳門朋友,由初期借勢埋怨香港政府不派錢,到後尾反過來覺得澳門政府專養懶人。其實兩個特區政府,沒有誰比誰懂得管理,就算派錢都不等於澳門人生活過得好輕鬆。

澳門人唔捱得,人工咁高;喺香港請過個都唔使咁貴,仲唔使畀OT錢!

難度到香港開店捱貴租就代表好嗎?

幾好呀,你哋唔洗做,每年就有政府派錢…

派錢不代表不需要工作,街上超多人,一個午飯都要半百元,派少少糖被無大作用!

澳門人有幾耐風流有幾耐折墮!

澳門人收錢得罪人嗎?(其實香港政府都有派錢了)

 澳門人
(圖片來源:Unsplash@urbantransience)

不過在芸芸投稿作品中,其中一位網友Ivan Ho意見,可能才算最反映到澳門人的性格:

我相信真正澳門人係唔會被激到的,只有新移民居民才會被氣到、才會令港澳大戰,因為他們不懂將心比心,真正澳門人懂得將心比心,了解別人感受!~Ivan Ho

前往澳門有哪些交通方法?

可以選以金巴港澳快線金光飛航噴射飛航,即睇澳門交通2023懶人包。到達澳門後,則可坐輕軌氹仔線,途經碼頭、機場、多間酒店及主要旅遊區,澳門自由行時交通更加方便!即刻了解一下車站地點及列車設計等資訊。而澳門酒店由設計到設施都非常出色,GOtrip編輯整合澳門近年新開酒店情報,大家可Bookmark定,即睇:澳門酒店推介

有什麼澳門好去處?

澳門有不少新設施及全新好去處,其中澳門賭場必去景點食買玩介紹,玩轉澳門!然而,澳門美食眾多,除了豬扒包,也可到各大酒店享用自助餐及打卡必去的陽台Cafe當半日文青。

圖片來源:Unsplash、macaotourism.gov.mo